Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Någon beställt Eos 350D än?

Produkter
(logga in för att koppla)
Ok, Christian, ska du försöka beställa en 350D då?... Ska själv testa lite igen... med ett lite ärligare namn...
 
Versandart
Zur Zeit bieten wir Ihnen nur eine Versandart an.

Versandkosten nach Zonen
Es ist kein Versand in dieses Land möglich!
 
Fick nyss repons på en fråga jag skickat om hur detta ska lösas. Alltså ett autoreply om att de ska svara så fort de kan. Detta var mer än jag fick från deras hemsidas kontaktformulär som jag använde sist.... Det var det som var haken!

Det bådar ju gott. Net2Com kanske kan vara både seriösa och billigast! 750 + 25 euro för kitet, not so bad!
 
Clownfish skrev:
Ok, Christian, ska du försöka beställa en 350D då?... Ska själv testa lite igen... med ett lite ärligare namn...

Tänkte avakta lite har inte bestämt mig vilken jag ska köpa men det står mellan 350d och 20d.

berätta gärna hur det går om du beställer därifrån

/c
 
Äntligen har dom skickat den
Canon Eos 350D + EF-S 18-55 II från pixmania till mig, Så nu väntar jag på den med spänning...
48 timmars leverans har dom... :D
 
Pdr skrev:
Äntligen har dom skickat den
Canon Eos 350D + EF-S 18-55 II från pixmania till mig, Så nu väntar jag på den med spänning...
48 timmars leverans har dom... :D

Vi på fotosidan kräver en mini recension...

ps lycka till med kameran
 
Mm det kommer när den kommer ;)
Lustigt, jag tittade in för några dagar sedan på pixmania och såg att dom tog över 9 tusen för kamera och kit, mailade dom och sa att det fanns billigare, efter det så sänkte dom priset... till 8429:-
 
Pdr skrev:
Äntligen har dom skickat den
Canon Eos 350D + EF-S 18-55 II från pixmania till mig, Så nu väntar jag på den med spänning...
48 timmars leverans har dom... :D

Grattis och lycka till! Ja, det är en viss känsla när man öppnar paketet och tar fram nya kameran... första laddningen (som tar evigheter)... att känna på kameran och utforska alla funktioner... första fotopromenaden... Man känner sig nästan som ett barn på julafton, eller hur? :)
 
Senast ändrad:
Pdr skrev:
Äntligen har dom skickat den
Canon Eos 350D + EF-S 18-55 II från pixmania till mig, Så nu väntar jag på den med spänning...
48 timmars leverans har dom... :D

MEN! Skulle den inte komma i slutet av Mars / tidiga April? Hur kan Pixmania ha den i lager helt plötsligt!? Vad är senaste nytt? Är den på väg in överallt nu???
 
Ja.
Pixmania levererar denna vecka
Zebra får in på fredag.
JME Data får in först i slutet av mars.
Så det är spridda skurar, tydligen.


Det verkar vara likadant i andra Europeiska länder. Troligen har man inte ett så stort antal kameror så att alla återförsäljare kan förses ännu.
Canon avser att producera mångdubbelt fler 350D per månad än 300D, men det tar väl lite tid att skruva upp takten.

h/mats
 
Är det någon som vet vad man får för manual om man beställer från Pixmania? Det är ju inget vidare om man får en fransk manual, och jag hittar ingen engelsk manual för nerladdning från Canon....
 
Är det någon som har lyckats hitta en engelsk manual till 350D? Jag ringde Pixmania och kollade, och det följer inte med någon engelsk eller svensk manual...

Typiskt, jag vill ju beställa nuuu :)
 
Men vill man ha en splitter ny kamera utan manual?? Varför beställa från Pixmania om man inte ens kan ladda ner en engelsk manual??
 
Dåligt att inte leverera en manual till ny produkt.


För egen del så klarade jag mig utan manual till min 20d. Men jag lusläste manualen till min gamla 300d...
 
Hallå folk. Det här är IT-åldern.

På Canons hemsida (Amerika, har inte kollat Sverige) finns det att ladda ner manual för både 20D och 300D så det är ganska säkert att en manual för 350D kommer dit snart också.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.