jkene
Aktiv medlem
lottawe skrev:
Allvarligt Kenneth så tycker jag ditt inlägg här ovan är fjantigt. Du utgick från att en kommentar gavs till en nybörjare och det enda jag gjorde var att upplysa om att så inte var fallet. Inget mer inget mindre..
Sen är jag lite nyfiken på hur du tycker att nr. 3 skulle ha formulerat de åsikterna vänligare också. (jag ser inte det ovänliga riktigt) Vill du exemplifiera ett bättre framförande? för åsikterna borde få uttryckas iaf väl?
Att ge bättre och bättre kritik är väl också något värt att träna på precis som vi tränar för att bli bättre fotografer?
Men jag förstår inte vart du vill komma. Dom tre "okonstruktiva" kommentarerna kunde ha skrivits (vilket skede) eller inte. I vilket fall tillförs inte fotografen någon kunskap. Dom kunde sannolikt inte skrivits mer konstruktiva i brist på kunskap i alla fall. Vad ska du göra åt det? Är fotografen upprörd? Har fotografen kontaktat kommentatorerna? Varför är du upprörd om du inte är fotografen?
När det gäller den "konstruktiva" kommentaren tycker personligen att den har en nedlåtande negativ ton, men det är väl en smaksak. Vill du ha exempel får du väl titta igenom mina givna kommentarer.