ANNONS
Annons

När vi ser en kass bild...

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har kommenterat många av den sortens bilder också, och inte ens där tycker jag de bara står typ som du skrev innan om modellen va singel.
Om vi går in på den kategorin, så tycker jag dessa bilder får otroligt mycke och onödig skit som kommentarer.
 
Eva, du har ju tom ännu kortare kommentarer än vad jag drabbats av själv så varför ifrågasätta/tjafsa?
2 ex (ett på var rad) från dina mottagna:

Mmm :)
!

Orkade bara kolla en enda slumpmässigt vald bild dessutom där jag fann dem direkt.

(trodde inte det gick att kommentera så kort ens..)
 
hahahaha
Hade jag de... de hade jag glömt! ;o))

Men dom stör inte mej, och jag har inte lagt dom på minnet.
Man kan skriva vad som helst till mej, så länge man är inte kommer med personangrepp under mina bilder, eller andra elakheter.
 
Hittade nog bilden du syftade på...
"mmm" var ett svar från ett tidigare inlägg ifall du missade de.
Men de spelar mindre roll. :eek:)
 
evalisen skrev:
hahahaha
Hade jag de... de hade jag glömt! ;o))

Men dom stör inte mej, och jag har inte lagt dom på minnet.
Man kan skriva vad som helst till mej, så länge man är inte kommer med personangrepp under mina bilder, eller andra elakheter.
Alla som kommenterat typ så har inte stört mig heller. Det beror lite på vad jag önskar få ut liksom. Mitt julkort som inte var superseriös kritikbild kanske, accepterade och tackade jag (i gästböcker främst) för mycket på som inte var 100% kommentarer å bilden, så syftet kanske har betydelse? Vi laddar kanske upp av olika skäl ofta? Jag för önskan om hjälp/utvecklande kommentarer, du för?


Då var det jul, men det är det trots allt bara en gång varje år.
 
lottawe skrev:
Alla som kommenterat typ så har inte stört mig heller. Det beror lite på vad jag önskar få ut liksom. Mitt julkort som inte var superseriöst kanske accepterade och tackade jag (i gästböcker främst) för mycket på som inte var 100% kommentarer å bilden, så syftet kanske har betydelse? Vi laddar kanske upp av olika skäl ofta? Jag för önskan om hjälp/utvecklande kommentarer, du för?


Då var det jul, men det är det trots allt bara en gång varje år.

De är helt sant, jag tror jag kommer ihåg din julbild.
Jag har också en julbild, och en kommentar från dej faktiskt. ;o)
Inte heller den seriösaste kommentaren kan jag tro. ;o))
 
Jodå. Kollade jag ändå på ett julkort kunde jag faktiskt häva ur mig det med. Helt oartig är jag inte jämt och som sagt är det jul 1ggr/år;)

Och jag minns varför jag kollade bilden oxå..
 
lottawe skrev:
Jodå. Kollade jag ändå på ett julkort kunde jag faktiskt häva ur mig det med. Helt oartig är jag inte jämt och som sagt är det jul 1ggr/år;)

Och jag minns varför jag kollade bilden oxå..

hahaha
De gör jag också, de var för min misslyckade bild. ;o))
 
lottawe skrev:
Nä, inte för bilden, för kulan (motivet alltså);)


Jag tänkte på den tråden med "min sämsta bild är sämre än din sämsta bild"

Jag la ju in en bild där i samma veva som min julbild, som jag tror du kollade på då. :eek:)
 
evalisen skrev:
Jag tänkte på de tråden med "min sämsta bild är sämre än din sämsta bild"

Jag la ju in en bild där i samma veva som min julbild, som jag tror du kollade på då. :eek:)
Jo du hade tappat kulan i nån rätt kul pose och jag undrade vilken kula, för det framgick ju inte av bilden utan bara av kommentaren. Sen fann jag ju svaret:)
 
lottawe skrev:
Jo du hade tappat kulan i nån rätt kul pose och jag undrade vilken kula, för det framgick ju inte av bilden utan bara av kommentaren. Sen fann jag ju svaret:)

Just de, jag uppfattade de som du missförstod, eller kanske jag. Men så va inte fallet. :eek:)

Tänk va lätt de är att de blir missförstånd,
nu är de ju lätt vid en sån här enkel sak...
Men annars i alla dessa trådar.
 
evalisen skrev:
Jag har en liten fråga till er som stör er på kommentaren tex. "söt katt"

Tror ni att personen som skriver detta gör de för att jävlas?

För jag förstår inte hur detta kan blir ett så STORT problem.

Eva; visst förstår du problemet med snabba och korta kommentarer. En snabbkoll bland dina erhållna kommentarer gav följande:

"Jag har svårt att se något possitivt i bilden.
mvh xxxxxx"

Ditt svar till kommentatorn:

"xxxxxx - Du får gärna förklara hur du menar med din kommentar, för jag förstår inte."

Och jag förstår din reaktion, kommentaren var föga användbar för dig.

/Johan
 
hansen2 skrev:
Eva; visst förstår du problemet med snabba och korta kommentarer. En snabbkoll bland dina erhållna kommentarer gav följande:

"Jag har svårt att se något possitivt i bilden.
mvh xxxxxx"

Ditt svar till kommentatorn:

"xxxxxx - Du får gärna förklara hur du menar med din kommentar, för jag förstår inte."

Och jag förstår din reaktion, kommentaren var föga användbar för dig.

/Johan

De är sant Johan!
Men de behöver inte bli ett stort problem, om man frågar (som nu i mitt fall där).
De gör inget att den kommentaren löd som den gjorde, men jag önskar ju att få något tydligare svar kanske nån gång eller så. ;o)
Om man skriver in i fältet vad man önskar kommentarer på, så underlättar vi ju mycke.
Står de däremot inget, så får man dom kommentarerna som skrivs liksom.
 
lottawe skrev:
Eva, du har ju tom ännu kortare kommentarer än vad jag drabbats av själv så varför ifrågasätta/tjafsa?
2 ex (ett på var rad) från dina mottagna:

Mmm :)
!

Orkade bara kolla en enda slumpmässigt vald bild dessutom där jag fann dem direkt.

(trodde inte det gick att kommentera så kort ens..)

Lotta,

Du har inte rätt att lägga dig i hur två ANDRA personer kommunicerar/kommenterar. Jag har levererat den förmodligen kortaste kommentaren på FS nämligen "!" ovan och fotografen har inte beklagat sig och jag är övertygad om att hon förstod exakt vad som menades.

Återigen, om du blir "drabbad" - kontakta redax eller avsändaren. När det handlar om två andra människor - HÅLL DIG BORTA.

Hur glad blir du om en främmande person avbryter dig när du snackar mobiltelefon på stan och säger "Would you please talk English, otherwise I can't understand what you are saying to your friend"?
 
Se sammanhanget jkene! Varför togs de kommentarerna upp? Jo som exempel på ännu kortare äm de korta jag fått (citat nedan från några sidor tillbaks) som ifrågasattes om de verkligen var sååå korta. Finns såå korta kommentarer?!

Ja, sade jag och visade fler. Det är inte klankande på dig, det är ett exempel på kortare ändå. Vänigen RESPEKTERA det!

Jag har majoriteten av mina kommentarer arkiverade och slängde just en blick. Rekordet föll under en fine art nudebild där hela 12 st kommenterat motivet..

Exempel från några olika bilder där bilden inte alltid kommenterades, men väl annat är:

"Är hon singel?"
"Vältrimmad kropp"
"Snygg modell"
"oh så söta, vill oxå ha men....."
"Min katt........"
(de värsta är utelämnade)
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.