Annons

Motljusskydd till A2

Produkter
(logga in för att koppla)

anwa

Aktiv medlem
Var på sweden rock i helgen o tappade mitt motljusskydd :-( Är det någon som vet var jag kan få tag i ett nytt, behöver ej vara orginal. Någon som vet vad det kostar?

//anders
 
Jag tappade mitt motljusskydd till A1:an förut. Jag var nära på att beställa ett, men tänkte att jag kunde åka dit och se om jag hade sån tur att det var kvar - det var det! Men jag fick veta vad det hade kostat och det låg på ett par hundra kronor, skamligt för en sådan plastbit.
 
offer skrev:
Jag tappade mitt motljusskydd till A1:an förut. Jag var nära på att beställa ett, men tänkte att jag kunde åka dit och se om jag hade sån tur att det var kvar - det var det! Men jag fick veta vad det hade kostat och det låg på ett par hundra kronor, skamligt för en sådan plastbit.

Som fått jämfört med ett motljusskydd till ett canon 300/2.8is =). Tror det ligger på ca 6-7000:-
Skamligt.
 
Senast redigerad av en moderator:
E väl avtrubbad, men 200 för ett nytt motljusskydd tycker jag låter helt okej, Cyberphoto tar 156 för ett till Dimage 7, fast då få man leva med att motljusskyddet är i silver, inte så sexigt *s*
 
Tackar för svaren.. Har inte hunnit kollat runt på nätet så mkt än, så har någon en länk så får ni gärna posta den
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.