Annons

Moderskeppet Guld

Produkter
(logga in för att koppla)

Leaflet

Aktiv medlem
Sedan någon timme tillbaka är Moderskeppet igång med sin nya tjänst Guld. Onlinetillgång till alla deras videokurser och annat för 99 spänn i månaden. Jag har gått med och det ser riktigt snyggt ut.

http://www.moderskeppet.se/
 
3 mån...

Har oxå tecknat mig på ett 3 månaders abonnemang och har redan hunnit kollat på 1,5 kurs=) Kanonbra och proffsigt är det!
 
Har köpt några kurser på skiva tidigare och är mycket nöjd. Nu är det fullt upp med att plåta och redigera sommarens bilder, men framåt hösten kommer jag att teckna ett abonnemang och gå igenom lite kurser under vintern.
 
Ett mycket skönare sätt att ta del av Moderskeppets utmärkta kurser än att köpa DVD:erna. Jag kan titta på de delar jag känner för och behöver inte köpa en hel kurs som jag aldrig hinner se.
 
Jag gillar GULD mycket och har hunnit titta på 2-3 kurser. Har sett kurser innan med DVD och har egentligen bara fyra saker som jag stör mig på:

1. Tempot är stundvis låååååångsamt. Men det beror ju på vilken nivå man är på och alla ska kunna hänga med samt att kurserna ska bli fristående. Lagermasker lär man sig ordentligt iaf (inbankas ordentligt i varje kurs i stort sett).

2. Ljudkvalitén är lika varierande som tveksam. Ofta är ljudet osynkat med bilden.

3. Bildkvalitén är låg. Upplösningen är helt enkelt låg och det blir nästan ansträngande om man vill titta på en större skärm eller tv.

4. Automatiskt byta till nästa filmklipp saknas (finns på dvd'erna

Jag tycker GULD är guld värt ändå, men det finns helt klart saker att förbättra.
 
Jag tecknade tre månader i söndags och har redan sett första kursen (naturfotografering). Riktigt bra! Finns risk att jag inte gör mycket annat här hemma än att se på kurser närmaste tiden. Hann dock ut och foto en timme igår.
 
Hur startar man ett medlemsskap för 99kr/mån?

De enda alternativen är helårsmedlemskap, "Sommaren 2012" och förköpt kod.

Vad är tanken? Menar de alltså att man måste teckna ett helårsmedlemsskap och att det sedan "kostar" 99kr/mån? Missvisande i så fall enligt min åsikt.
 
Jag kan uppenbarligen inte läsa;

"Notera: Från september ger vi möjligheten att betala månadsvis med kort. I perioden fram tills dess kan du köpa ett kort medlemskap på tre månader."

Hoppas det kommer snart då :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.