Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Mjau

Produkter
(logga in för att koppla)
Inte så konstigt kanske. Man sitter hemma, på kvällen, och blir plötsligt sugen på att fotografera. Vad ska man ge sig på om inte de motiv som finns nära? Självklart knäpper man då en bild på katten (om man har någon).
 
men plåta flickvänner är väl lika illa som katter verkar det ju...En granne till mig har ormar. Väl näramst jag kommer de som uppräknas av djuren.
 
Kattsidan.se, det var djä****t roligt faktiskt :)). Många trådar om just kattbilder finns det. Hur man än bär sig åt kommer ett eller annat motiv vara överrepresenterat. Tänk om det var grisrövar eller pennvässare. Själv sitter jag klockan ett på en lördagnatt och glor på fotosidan.se. Tragiskt, men jag har åtminstone en jamare i handen. Mvh/Lasse
 
Ja du LasseL, frugan är på Hipp och klöser närgångna apor medan jag sitter ensam hemma med en kisseblöja som dottern levererat.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.