Annons

Mjau

Produkter
(logga in för att koppla)
Klart att det finns en och annan katt,hmm 27 st för tillfället..men hellre en kattbild än suddig kompisbild,automatfoto mm.mm...
mvh/gunte..
 
Mipert...får väl var kreativ...fota blöjan istället för katter när du sitter ensam på lördagkvällen o.s.v...*ler*
 
Jo du mipert. Låter inte allt för kul det där. Nylevererade kissblöjor livar ju sällan upp tillvaron precis. Du har all förståelse. Sen att flickvännen klöser ögonen ur grobianer en lördagkväll, det är, ja det är bara droppen för alla män med självrespekten i behåll. Men jag har ju sett en bild på den som producerar innehållet i blöjorna så du får ju ändå klassas som väldig lyckligt lottad.
 
Mr P skrev:
men plåta flickvänner är väl lika illa som katter verkar det ju...

Nja... Det går nog att göra bra bilder föreställande både flickvänner och katter.
Flickvänner har dock en fördel som motiv: De är med största sannolikhet (YMMV) betydligt tålmodigare modeller än vad katter är. ;-)
 
ALLA kategorier är välkomna på fotosidan om bilderna är genomtänkta, och att man har lite självkritik när man laddar upp.

En dålig solnedgång är varken bättre eller sämre än en dålig kattbild och en bra solnedgång är inte sämre än någon annan bra bild...
 
både orm o katt

Jösses...jag har ju både en orm- och en kattbild......jag har förstått att kattbilder inte anses riktigt rumsrent här på fotosidan....men hur är det med ormar då?? Det är ju också ett husdjur...men kanske inte lika vanligt?
 
Jag tycker att alla som lägger in kattbilder borde spärras in på lämplig inrättning! Ja det är vad jag tycker!

*var la jag mina gula piller nu igen*
 
tråkiga foruminlägg!!

Dessa foruminläggen om alla kattbilder börjar också bli lite tråkiga nu...
och tjatiga!!

Jag gillar bra kattbilder, jag älskar katter..Och jag gillar att titta på andras
fina kattbilder, om dom är genomtänka.
Eller att man ser att fotografen försökt.
Men så är det med alla bilder med blommor, solnedgångar,fåglar, katter,trappor,lyktor,porträtt, landskap blabla... (kan hålla på länge med att räkna upp).
Men visst gillar jag att kolla på bilderna,fast det finns många av vissa..

Det finns alltid bilder man gillar mer, eller mindre. Och katt är ett MYCKET vanligt husdjur (för er som inte visste) och många har katt(er) hemma.

Vissa har bara en älskling (flickvän/pojkvän) att fota, andra ingen.
Jag har två, katt och pojkvän :)
Och jag fotograferar gärna båda...

Jag gillar bilder i många kategorier,
bara bilden är bra, och jag faller för den.
Då pelar det ingen roll om det en katt, fågel, bänk, strand...

Ha en skön dag!! (strandväder idag..)
/Camilla
 
Du har helt rätt Camilla! Det du skriver låter väldigt vettigt.

Personligen gnäller väldigt mycket på kattbilder för mitt höga nöjes skull, jag tycker det är lite roligt helt enkelt. Men jag ska sluta med det, det är ju både orättvist och elakt faktiskt.
 
Jag älskar kattbilder om de är tagna på ett bra sätt. Bilder som är tagna på sin egen lilla älskling är ofta ruskigt överexponerade, kompositionen finns det ingen baktanke med, röriga bakgrunder. Med risk för att sticka ut hakan så är 90% av alla kattbilder här sådana bilder. Det farliga är, liksom med ens egna barn att man får "tunnelseende"! Man tycker att bilden är jättegullig osv för att man är för känslomässigt involverad. Alla andra som inte känner barnet, katten eller vad det nu är kommer tycka att det är skit i många fall..!

Kattbilder är jättesöta om de tas på rätt sett som sagt!
 
ser ut som man kan döpa sidan till b-skämt.nu också, ifall kattsidan.se är reggad.
 
Förklara dig christian! Förstod inte riktigt vad du menar med skämt? Att det är så många kattbilder?!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.