Klart att ni alla har rätt, detta är promo. Jag har Aldrig sagt att det inte är det. Men nu är det inte hurvida bandet ska betala mig eller inte varje gång de är i tidningen som var ämnet. Precis som jag skrev i första inlägget, jag blev glatt överaskad över bilden i tidningen och tänkte inte mer på det.
Det var när mina föräldrar påpekade att jag skulle ha betalt av tidningen för det som jag skrev denna tråden.
Det skulle aldrig falla mig in att ta betalt på det sättet som ni antar att jag gör. Det är befängt, och jävligt jobbigt för mig också om jag ska behöva gå igenom massa mail och skicka ut kontonummer och skit igen.
Vad som handlar om bandet är att de, som andra säger, brutit mot kontraktet ang att kontakta mig innan. Om de exempelvis lägger upp bilden på en porrsajt vill jag gärna vara medveten om det. Samma gäller tidning, jag vill veta om det innan när det gäller en sådan grej. Vad mer som gäller som även bandet vet om tänker jag inte rabbla upp här, för det hör inte till saken.