Annons

Minolta Dynax 7

Produkter
(logga in för att koppla)
varför ska du kritisera min svenska skrivning för ?
svar istället på min kamera-fråga

Hej Micke011. Om du tycker att Minolta Dynax 7 verkar vara en intressant kamera, så tycker jag att du ska försöka hitta testen som tidningen FOTO har gjort. Testresultatet kan du läsa i FOTO´s upplaga från 2001 nr 3. Jag har själv en sådan kamera och är mycket nöjd. Jag köpte den med optiken
24-105/3,5-4,5D en mycket bra glugg. Det är kul att någon blir nyfiken på den analoga världen. Lycka till Micke.
 
Dynax 7

Hej Micke011. Om du tycker att Minolta Dynax 7 verkar vara en intressant kamera, så tycker jag att du ska försöka hitta testen som tidningen FOTO har gjort. Testresultatet kan du läsa i FOTO´s upplaga från 2001 nr 3. Jag har själv en sådan kamera och är mycket nöjd. Jag köpte den med optiken
24-105/3,5-4,5D en mycket bra glugg. Det är kul att någon blir nyfiken på den analoga världen. Lycka till Micke.

Hejsan Gert.. Tack för ditt svar på min Dynax 7 Fråga.. vilken hemSida har den där FOT du skrev till mej ??
 
Jag orkar inte läsa denna tjafstråden i sin helhet, men ett tips är att kolla efter en Dynax 9 när du ändå är igång.
Otroligt trevlig kamera och kostar inte någon förmögenhet.
Kolla på ebay o liknande ställen.
 
Jag orkar inte läsa denna tjafstråden i sin helhet, men ett tips är att kolla efter en Dynax 9 när du ändå är igång.
Otroligt trevlig kamera och kostar inte någon förmögenhet.
Kolla på ebay o liknande ställen.

Håller med. Dynax 9 bör ha varit en av de bästa SLR som tillverkats.Som nybliven Sony DSLR-användare är det inte utan en D9 skulle sitta fint. Påminner dessutom lite om Sony a850 och a900.


/F
 
Dynax 9

Jag orkar inte läsa denna tjafstråden i sin helhet, men ett tips är att kolla efter en Dynax 9 när du ändå är igång.
Otroligt trevlig kamera och kostar inte någon förmögenhet.
Kolla på ebay o liknande ställen.

Hej Gunnar. Tack för ditt svar . Jo ja ska kolla upp Dynax 9 som du skrev till mej ...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.