Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Min sämsta bild (är sämre än din sämsta bild)
- Trådstartare Nekomy
- Start datum
Sven_H
Aktiv medlem
Dotterns nyrenoverade vardagsrum belyst av infällda spottar i taket och två studioblixtar. Lägg speciellt märke till de raffiga fönsterdekorationerna ;-)
(Provade att utlösa blixtarna med kamerans inbyggda, men den skickar tydligen en "förblixt" som triggar de andra för tidigt. Synkkabel funkade bättre)
(Provade att utlösa blixtarna med kamerans inbyggda, men den skickar tydligen en "förblixt" som triggar de andra för tidigt. Synkkabel funkade bättre)
Bilagor
skatemariah
Medlem
hansen2
Aktiv medlem
Per skrev:
Skitbild!
Wow, dumpar han bränslet innan en "nöd"-landning?
/Johan
thompan
Aktiv medlem
I mina ögon är det solklart att du spionerar på hundkillen.skatemariah skrev:
härlig mackro bild!!
Jobbar du på SÄPO?
Micke _ndersson
Aktiv medlem
Micke _ndersson
Aktiv medlem
Micke _ndersson
Aktiv medlem
Micke _ndersson
Aktiv medlem
Johny
Aktiv medlem
Pust & stön.. jag har skrattat så tårarna rinner och jag har kramp i halsen. Underbara bilder.
Idag fick jag en som blev... sådäääär. Tanken var att använda blixt för upplättning av personen eftersom det började bli mörkt.. jag är inte helt säker på att blixten var rätt inställd.
Idag fick jag en som blev... sådäääär. Tanken var att använda blixt för upplättning av personen eftersom det började bli mörkt.. jag är inte helt säker på att blixten var rätt inställd.
Bilagor
Poteta
Aktiv medlem
LOL!Johny skrev:
Pust & stön.. jag har skrattat så tårarna rinner och jag har kramp i halsen. Underbara bilder.
Det ser ju ut som du har klippt ut honom... Den var lyckad!