Annons

Min sämsta bild (är sämre än din sämsta bild)

Produkter
(logga in för att koppla)
Carl XVI Gustaf

Nytt försök...lite bättre än det första iallafall. Jo, vi var spiknyktra men fruktansvärt flamsiga. Det är svårt att fota när man fnissar och tramsar, handlederna blir liksom alldeles slappa...
 

Bilagor

  • pict2955fs.jpg
    pict2955fs.jpg
    24.6 KB · Visningar: 2,353
Senast ändrad:
Dotterns nyrenoverade vardagsrum belyst av infällda spottar i taket och två studioblixtar. Lägg speciellt märke till de raffiga fönsterdekorationerna ;-)

(Provade att utlösa blixtarna med kamerans inbyggda, men den skickar tydligen en "förblixt" som triggar de andra för tidigt. Synkkabel funkade bättre)
 

Bilagor

  • vrum.jpg
    vrum.jpg
    2.6 KB · Visningar: 2,265
Den här gillar jag! Att filmrullen låg och blev rätt gammal är bara det minsta felet...
 

Bilagor

  • 27_24 solnedgång vid stigomtavägen.jpg
    27_24 solnedgång vid stigomtavägen.jpg
    14.6 KB · Visningar: 2,053
Ett till exempel på fotografisk perfektion! Tagen i mörker, sittandes i en liten båt...
 

Bilagor

  • 73 månen skymtar fram bakom träden,oskarp.jpg
    73 månen skymtar fram bakom träden,oskarp.jpg
    18 KB · Visningar: 2,048
Min sämsta... vet inte vad jag ska säga,
är de någon som ser vad jag skulle fotografera är de bara att Gratulera! ;o))

hehe
 

Bilagor

  • eva_0223_liten.jpg
    eva_0223_liten.jpg
    37.2 KB · Visningar: 1,986
Pust & stön.. jag har skrattat så tårarna rinner och jag har kramp i halsen. Underbara bilder.
Idag fick jag en som blev... sådäääär. Tanken var att använda blixt för upplättning av personen eftersom det började bli mörkt.. jag är inte helt säker på att blixten var rätt inställd.
 

Bilagor

  • 2366.jpg
    2366.jpg
    12.1 KB · Visningar: 2,402
Johny skrev:
Pust & stön.. jag har skrattat så tårarna rinner och jag har kramp i halsen. Underbara bilder.
Idag fick jag en som blev... sådäääär. Tanken var att använda blixt för upplättning av personen eftersom det började bli mörkt.. jag är inte helt säker på att blixten var rätt inställd.
LOL!
Det ser ju ut som du har klippt ut honom... Den var lyckad!
 
Ja det var en väldigt fin boll.....

Jag lyckades tom få bra skärpa :)
 

Bilagor

  • img_1102-kopiera.jpg
    img_1102-kopiera.jpg
    29.6 KB · Visningar: 2,212
???,,,,¤%##¤%¤¤##¤&&/&/¤¤# !!!
 

Bilagor

  • _mg_6126.jpg
    _mg_6126.jpg
    44.4 KB · Visningar: 2,006
Skulle hjälpa en kompis med att fota hans nya bil..
 

Bilagor

  • img_4409.jpg
    img_4409.jpg
    86.4 KB · Visningar: 1,939
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.