Azzar
Avslutat medlemskap
Är inte poängen med Bildkritik att man ska få just bildkritik? Blir inte mycket av med det om man inte får några kommentarer på de bilder man lägger upp där. Det finns väl redan idag en begränsning i hur ofta man får lägga upp bilder i bildkritik (eller gäller den bara för icke-betalande medlemmar?). Den begränsningen borde vara längre (en månad har föreslagits), dels för att minska uppladdningsfrekvensen men även för att man då blir lite mer selektiv med vad man laddar upp där. Man borde göra detta tillsammans med ett ratio, som jag tycker är en väldigt bra idé. Om man bara får lägga in en bild per månad i poolen innebär ett 1:1 ratio att man måste skriva en meningsfull kommentar per månad, vilket inte verkar särskilt jobbigt för min del iallafall.
För de som bara vill visa upp sina bilder är mitt förslag att man borde ha en separat bildpool där inga kommentarer förväntas (men man får om man vill).
Magnus
Magnus jag föreslog en bild/månad, det var spärren, inte kommentarer eller ej. Spärren är tiden från det jag senast laddade upp en bild. Bara en idé.
Mvh
Assar
Senast ändrad: