anders_j
Aktiv medlem
Arleklint skrev:
Min D2X gör inte bilderna. Den skapar förutsättningarna. Jag suger!
Så surt är det.
allt kan inte köpas för pengar.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Arleklint skrev:
Min D2X gör inte bilderna. Den skapar förutsättningarna. Jag suger!
Så surt är det.
anders_j skrev:
allt kan inte köpas för pengar.
lyteskomik skrev:
...i deras pretantiösa små hjärnor som tror att de är SÅ kulturella och "inne" bara för att de (liksom tusentals andra i detta land) kan slabba fram en bild med lite kemikalier... det SKALL ju vara "gammalt och hederligt", för det har deras insnöade gamla fotolärare sagt... jag är åtminstone lite miljövänlig eftersom jag inte BARA förlitar mig på film!
Anders Östberg skrev:
Man måste upp i en "tillräckligt bra" nivå på tekniken också, men den gränsen går rätt långt under en D2X.
Galaxens President skrev:
Det där lät väl inte heller så ödmjukt. Må de vara inskränkta i sin syn på digital fotografi, men inte behöver man för den skull sjunka lika lågt genom att med ironisk ton raljera över de som trivs att fota med mindre moderna tekniker, vilket det verkar göras i vissa inlägg i den här tråden. Sådant är jag rätt less på.
det lät ju som om att man inte får höra det motsatta (i negativ betydelse) som digitalfotograf?... DOlle skrev:
Karolina, det är nog trots allt tur att du valt att fota digitalt. Annars hade du av medlemmar på Fotosidan fått höra att du är primitiv, teknikfientlig, insnöad (ditt eget invektiv), bakåtsträvare, stockkonservativ, idiot mm mm.
Olle (som fotar med kameror precis lika "riktiga" som digitalkameror)
Estethia skrev:
det lät ju som om att man inte får höra det motsatta (i negativ betydelse) som digitalfotograf?... D
Ja, helt logiskt då det är betydligt fler som fotografer digitalt idag, det var helt omvänt för 3 år sedan.eatfrog skrev:
I mycket mindre utsträckning.
Vs. krigen pågår väl som bäst, men digitalskaran är mycket mer högljudda och fler.
/Henri