Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Medlemsbilder

Produkter
(logga in för att koppla)
Kalas. Uppenbarligen så har vi implementerat ett index som stämmer väl överens med vad du önskar.
 
By the way har jag skickat förslag att folk skall kunna boka sig på kursen "Bildseende som gör det vardagliga intressant" med Göran Segeholm dom lärare
 
David. Du skriver om framsidan likt ett tidningsomslag. Jag förstår helt klart att ni vill ha en snygg sida, det är inget konstigt. Men håll med om att det finns stora skillnader på tidningar och communitys. En tidning granskar ju allt innan publicering och består av anställda. En community fungerar ju helt annorlunda och medlemmarna styr ju till stor del innehållet. Jag tycker lite att du har blandat ihop saker då ni väljer ut era personliga favoriter.. Hur skulle ni hitta era favoriter utan medlemmar som laddade upp bilder? Varför inte köra som community rakt igenom och låta medlemmarna delta även vad gäller medlemsbilderna på förstasidan? Ni skulle ju fortfarande kunna ha det som att alla medlemskategorier kunde hamna där. Mitt förslag om betalmedlemmar var bara en tanke, kanske mest grundad på affärstänkande, det var alltså inte det viktigaste för mig som medlem.

För mig personligen är det inte heller viktigt att ha en bild på framsidan, men det skulle kännas bra om alla hade samma möjligheter ändå..
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.