Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Medborgarskolan
- Trådstartare F_lken
- Start datum
danbjö
Aktiv medlem
Re: ja
Sög den för att du kunde det som lärdes ut? Eller tog du helt enkelt fel kurs om du redan kunde det som lärdes ut?
Vad var det som var dåligt? Jag hat fått intrycket av det skall vara bra kurser.
halebobp skrev:
ja, jag har gått en. Den sög rätt fett och var bara slöseri med pengar tycker jag. tyvärr. det var den grundläggande.
Sög den för att du kunde det som lärdes ut? Eller tog du helt enkelt fel kurs om du redan kunde det som lärdes ut?
Vad var det som var dåligt? Jag hat fått intrycket av det skall vara bra kurser.
Zewrak
Aktiv medlem
Re: Re: ja
Kanske varierar beroende på var man tar den? Lärare etc.
danbjö skrev:
danbjö
Aktiv medlem
Re: Re: Re: ja
Exakt!
Men innehållet lär juh vara detsamma.
Zewrak skrev:
Exakt!
Men innehållet lär juh vara detsamma.
F_lken
Aktiv medlem
Vi får se...
Jag får nog göra en chansning helt enkelt. Det är nog som de nämns, det kan vara så att man har bättre förkunskaper än man tror eller att läraren/kursen suger.
Vi får se, jag ska i alla fall gå grundläggande med start 2/9 sen får jag återkomma med min åsikt.
Måste börja någonstans
Jag får nog göra en chansning helt enkelt. Det är nog som de nämns, det kan vara så att man har bättre förkunskaper än man tror eller att läraren/kursen suger.
Vi får se, jag ska i alla fall gå grundläggande med start 2/9 sen får jag återkomma med min åsikt.
Måste börja någonstans