Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Medborgarskolan

Produkter
(logga in för att koppla)

F_lken

Aktiv medlem
Hej,

Jag är nyfiken på om någon här har gått någon av kurserna som medborgarskolan har. Vad har ni och säga om dem?

Det gäller både grundläggande och påbyggnadskurser.
 
ja

ja, jag har gått en. Den sög rätt fett och var bara slöseri med pengar tycker jag. tyvärr. det var den grundläggande.
 
Re: ja

halebobp skrev:
ja, jag har gått en. Den sög rätt fett och var bara slöseri med pengar tycker jag. tyvärr. det var den grundläggande.

Sög den för att du kunde det som lärdes ut? Eller tog du helt enkelt fel kurs om du redan kunde det som lärdes ut?

Vad var det som var dåligt? Jag hat fått intrycket av det skall vara bra kurser.
 
Vi får se...

Jag får nog göra en chansning helt enkelt. Det är nog som de nämns, det kan vara så att man har bättre förkunskaper än man tror eller att läraren/kursen suger.

Vi får se, jag ska i alla fall gå grundläggande med start 2/9 sen får jag återkomma med min åsikt.

Måste börja någonstans :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.