Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Manual - Sekonic L308S Flashmate

Produkter
(logga in för att koppla)

alve

Avslutat medlemskap
Jag undrar om någon har en svensk manual till ljusmätare: Sekonic L308S Flashmate?

Brukar finnas som PDF-dokument att ladda hem men har inte hittat någon.

PS: Om någon använder denna produkt så är jag även tacksam om ni kunde beskriva lite hur man använder den.

Tack!

Men jag söker svensk manual. Finns massvis med engelska manualer redan på nätet. Förstår inte alla förklaringar med den engelska tyvärr.

Jag tror dessvärre inte att det finns en (officiell) svensk manual till den. Jag har åtminstone inte hittat/fått någon till min större Sekonicmätare.

Men ställ frågor här i forumen istället så kanske någon av oss kan räta ut dina frågetecken.

Okay!

Kommer med frågor om jag kommer på något. Just nu kan jag inget alls om ljusmätare eftersom jag är ny på det området. Fick hem den idag faktist så jag har inte "lekt" med den ännu :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar