Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Manipulerade bilder!
- Trådstartare m.bucht
- Start datum
wennerstrom
Aktiv medlem
trazan
Aktiv medlem
Hur skulle bilderna här på fotosidan se ut om dom inte blev "datormanipulerade", i grund och botten så är det två "olika" media med visningen, antingen efter kopiering/dia eller via skärm och ska bilderna visas här på fotosidan så lär dom övergå till digital form via scannern och måste "manipuleras" tillbaks till sitt rätta utseende så långt det går... OK, jag antar att det inte är den biten om "manipulation" som de flesta menar.
Däremot om bilden är totalt/delvis förändrad från originalutförandet med diverse effekter pålagda i något bildbehandlingsprogram så anser i alla fall jag att det ska informeras.
Visserligen är all bildframställning en konstform som ligger alla varmt om hjärtat och jag tycker att det är upp till var och en att avgöra vilka alster man vill visa, förutsett att det framgår att bilden är förändrad. eh?
Hälsningar
Lennart
Allt du ser är ljus.
Däremot om bilden är totalt/delvis förändrad från originalutförandet med diverse effekter pålagda i något bildbehandlingsprogram så anser i alla fall jag att det ska informeras.
Visserligen är all bildframställning en konstform som ligger alla varmt om hjärtat och jag tycker att det är upp till var och en att avgöra vilka alster man vill visa, förutsett att det framgår att bilden är förändrad. eh?
Hälsningar
Lennart
Allt du ser är ljus.