Annons

Magdalena

Produkter
(logga in för att koppla)
Min smak är nog mer som julgus... ariadnes beskärning är svår att motstå även om jag inte riktigt kvalar in den som efterbehandling då det är blir en helt annan bild. Således är Johannes J:s variant klart bäst hittils! Det jag är ute efter är (alltså) ljuset i ansiktet.
 
Jag vill meddela att Magdalena njöt och var mycket impad när jag idag visade henne de två Magdalena-trådarna :)

Hon tackar och niger för fina bilder!
 
här kommer mitt bidrag sent omsider.ville framhäva ansiktet och få en arabiskkänsla med tanke på hennes kläder.

/Arne
 

Bilagor

  • magdalenab.jpg
    magdalenab.jpg
    41.6 KB · Visningar: 845
Same same

Same same but... Här kommer min version... Känner mej inte bekväm riktigt i färg så ...

Ser det ut som allt annat ??? En blandning av diverse... Försökte få den lite hemlighetsfull men det känns som det är en bit kvar ;)
 

Bilagor

  • magdalena-hemlexa-fotosidan.jpg
    magdalena-hemlexa-fotosidan.jpg
    42 KB · Visningar: 707
Det bidde färg

Färg är inte riktigt min grej men va faan... ett försök, man kan väl inte annat än att skämma ut sig, så här kommer min färgglada version... Nattinatt
 

Bilagor

  • madalena-hemlexa-fotosidan-.jpg
    madalena-hemlexa-fotosidan-.jpg
    48.7 KB · Visningar: 696
Eldrimare...

Ibland rycker det till i fingrarna...här har jag försökt med en liten Eldrimare.
Något omständigt eftersom jag fortfarande arbetar i Photoshop 5:an, men det går (man har ju en Mac!
Nu rasslade precis DN ner i brevlådan, så då passar det bra att jag avbryter här för lite kaffe!
 

Bilagor

  • jannes2.jpg
    jannes2.jpg
    24.8 KB · Visningar: 386
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.