LasseL
Aktiv medlem
Den senaste tiden har jag lagt märke till en sak. Under en längre tid har jag sökt efter en bra begagnad kamera och i annonserna finns ett ständigt återkommande fenomen nämnligen de begagnade Canon eos 300. Det står alltid näst intill samma sak i alla annonser. Kameran är ny, aldrig använd eller bara några rullar tagna osv. Frågan jag ställer mig är varför alla tycks sälja sina Canon eos 300 kameror? Dessutom vill de nästan ha nypris för kameran. Kolla själva i nästan alla annonsmarknader finns dessa annonser. Det är heller inte samma person som sätter in annonserna, det har jag kollat. Har någon en intressant teori om varför det är så här?
Nu menar jag givetvis inte att ALLA säljer sina kameror av detta märke, bara att annonsmarknaden har annonser av den här karaktären. Men håll med om att det är ett skumt fenomen, varför denna överrepresentation?
Mvh
/Lasse Lundgren
Nu menar jag givetvis inte att ALLA säljer sina kameror av detta märke, bara att annonsmarknaden har annonser av den här karaktären. Men håll med om att det är ett skumt fenomen, varför denna överrepresentation?
Mvh
/Lasse Lundgren