Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Litet studiokit...

Produkter
(logga in för att koppla)
Kan bara hålla med de andra om Elinchrom blixtar plåtar i studio och sedan i måndags har jag tagit 3000 bilder med Canon 1D mk2 och blixtpaket från Elinchrom. Tror inte nått annat kit skulle ge samma kvalitet för pengarna.

För övrigt är Aifo suveräna killar och de har gott om bra priser och även begagnat att plocka fram.

/ Zilch

När det gäller medlemserbjudande från Aifo eller andra firmor av t.ex studiokit, så tror jag det skulle vara positivt om man kunde erbjuda två olika paket.

- Ett billigt enkelt för den som vill prova på lite studiofoto för att upptäcka om det är kul.

- Ett dyrare mer avancerat för dem som vill lägga pengar på det.

Med bara ett, förhållandevis dyrt paket, med t.ex två fina Elinchrome blixtar, finns risken att många "studionybörjare" avstår att köpa det för att det blir för dyrt.

Jepp, men inget speciellt för oss medlemmar under "Medlemserbjudande"...

Vi kanske kan ansöka om nåt till MFS... Till en sån köpkraft kan de inte vägra superrabatter!!

MaxZ skrev:
Jepp, men inget speciellt för oss medlemmar under "Medlemserbjudande"...

Vi kanske kan ansöka om nåt till MFS... Till en sån köpkraft kan de inte vägra superrabatter!!

Där jag satt hade alla redan studioblixtar :) Men det är klart jag tänkte ju köpa ett till kitt och stora octa boxen, så lite rabatt skulle ju inte skada.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar