Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Lite motorcykelbilder

Produkter
(logga in för att koppla)
mackan skrev:
När du förminskar bilden så kan man behöva skärpa om den Janne! Om du inte redan gjort det?

//Marcus

Tack! OK, får kolla det, gillar dock att fotografera, inte trixa med datorer. Min fasta övertygelse är att Bill Gates är Jävulens utsende.

JL 666
 
Äntligen fick jag chansen att fota lite riktig roadracing på STCC finalen i helgen.
 

Bilagor

  • img_9110.jpg
    img_9110.jpg
    70.7 KB · Visningar: 361
Trodde aldrig att mitt inlägg skulle få ett sånt stort intresse. Tack för alla bilder och roliga svar.

Har lagt upp ett album med nya bilder under min profil här. Välkomna att kika förbi:
Motegi GP
 
Riktigt bra bilder. Blir lite avis faktiskt! Här får man gå hemma i rusk å mörker och enbart fota "amatörer"! ;o)

/Micke

Andreas L skrev:
Trodde aldrig att mitt inlägg skulle få ett sånt stort intresse. Tack för alla bilder och roliga svar.

Har lagt upp ett album med nya bilder under min profil här. Välkomna att kika förbi:
Motegi GP
 
Mera Veidec...

Bidrar även jag med en bild från STCC finalen på Mantorp. Peter Linden had maximal otur när en bult till växelpedalen gick av !

Göran R
 

Bilagor

  • peter-linden.jpg
    peter-linden.jpg
    47.5 KB · Visningar: 686
Tullinge

Här kommer en bild på min vän Andreas som tar sig en paus i arbetet med att låta folk provköra hojar i Tullinge i höstas.

Praktiskt när man kan vila ändan på sina arbetsredskap :)
 

Bilagor

  • hdtullinge-7155helgon.jpg
    hdtullinge-7155helgon.jpg
    83.7 KB · Visningar: 657
Ja det är med en motorcykel, Nm tae kwon do, trondheim. Allt för mörkt i hallen för sånna bilder!!
 

Bilagor

  • mc1.jpg
    mc1.jpg
    85.4 KB · Visningar: 522
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.