Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Lite bra fågelbilder att visa?

Produkter
(logga in för att koppla)
Blåmesen har äntligen fått ut ungarna ur holken. Men den här ville inte vara med på bild. Nej nej nej.
 

Bilagor

  • nej nej nej ss.jpg
    nej nej nej ss.jpg
    23.8 KB · Visningar: 176
Snarare kvällstrött. Den sitter och väntar på mat i kvällssolen. Hoppas bara dom klarade sig. Två katter och ett gäng skator var väldig intresserade. Jag gjorde mitt bästa för att hålla dom borta. ;-) //Lars
 
Skatunge

Jag satt vid datorn nyss och det blev plötsligt ett herrans liv i grabbens sovrum. På fönstrerbläcket stod 3st skatungar och gapade hejdlöst. Han på bilden försökte att klämma sig in i springan i fönstret. Fram med kameran och plåtade genom grabbens inte fullt så rena fönster. 1,8m från skatan.
 

Bilagor

  • skatunge.jpg
    skatunge.jpg
    12.7 KB · Visningar: 276
Den här rackarn har jag under många år kallat för "fiskmås". Under senare år har jag väl förstått att det är rätt många "fiskmåsar" som är nåt annat.. nån som kan tala om vad detta är för nåt?
 

Bilagor

  • mas.jpg
    mas.jpg
    79.3 KB · Visningar: 232
Nötskrika



Detta va lite bilder från min sommarstuga i norra skåne! Jag var där i helgen :)
 

Bilagor

  • nötskrika.jpg
    nötskrika.jpg
    11.1 KB · Visningar: 178
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.