Annons

Lite bra fågelbilder att visa?

Produkter
(logga in för att koppla)
Strandskater som slåss... Det var tre stycken, en satt på stenen och kikade på mens de här två slogs.
 

Bilagor

  • tjeld2.jpg
    tjeld2.jpg
    50.1 KB · Visningar: 510
Euroshots skrev:
Det ser väldigt stort ut för någon av dem? Ekkorn =)

Men det måste vara nån av dom som vill ha det åtminstonde. I fredags var det gröngölingen som hackade i det och igår så var det spillkråkan och gröngölingen kom fram till hålet direkt spillkråkan blev lite skrämd. Men du tror att i slutändan så kommer det vara en ekorre som har några ungar där??

/Magnus
 
Magnus Kumlin skrev:
Men det måste vara nån av dom som vill ha det åtminstonde. I fredags var det gröngölingen som hackade i det och igår så var det spillkråkan och gröngölingen kom fram till hålet direkt spillkråkan blev lite skrämd. Men du tror att i slutändan så kommer det vara en ekorre som har några ungar där??

/Magnus

De hål jag sett från dessa arter är inte kanonkule stora , osymetriska som detta..=)
Det lär ju iaf inte vara säkert för ägg eller ungar att ligga där om ekorren springer förbi.

Men vem vet...det kanske är högt upp och avskilt?
Du får följa hålet i vår...
 
Euroshots skrev:
De hål jag sett från dessa arter är inte kanonkule stora , osymetriska som detta..=)
Det lär ju iaf inte vara säkert för ägg eller ungar att ligga där om ekorren springer förbi.

Men vem vet...det kanske är högt upp och avskilt?
Du får följa hålet i vår...

Det ska jag göra, då det var ett bra fotoläge jag lyckades hitta. Finns både större och mindre hackspett där i närheten så se upp för fler spettbilder från mig...
 
Har precis börjat scanna gamla synder - här kommer en ruggig gammal madagaskarfiskörn.
/johan
 

Bilagor

  • fiskörnmadagaskar1996002.jpg
    fiskörnmadagaskar1996002.jpg
    14.7 KB · Visningar: 348
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.