Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Lite bra fågelbilder att visa?
- Trådstartare Joakim A
- Start datum
Tonyeagle
Aktiv medlem
Bilagor
antemattsson
Medlem
antemattsson
Medlem
Humm den var sá bred att det inte blev mycket kvar med 400 pix
boxen
Aktiv medlem
Re: Koltrast??
Stare...
// Tobbe
antemattsson skrev:
Tog dessa bilder genom fönstret hemma tyckte de ság ganska kul ut ihop!!
Stare...
// Tobbe
Birdman
Aktiv medlem
Re: Re: Koltrast??
Blev lite fundersam...staren är ju helt jämnt svart och har inga fläckar. Det brukar betyda svart stare (arten alltså) och den är ju inte ännu funnen i Sverige. Tittade sedan på Andreas profil och såg att han bor i Madrid och då föll alla bitar på plats...fick lite hjärtklappning där för en sekund
Alltså en svart stare (Sturnus unicolor) som endast finns på Iberiska halvön och på öarna i västra Medelhavet. Trevlig och lite komisk bild för den delen...trots storleken.
// Daniel
boxen skrev:
Stare...
// Tobbe
Blev lite fundersam...staren är ju helt jämnt svart och har inga fläckar. Det brukar betyda svart stare (arten alltså) och den är ju inte ännu funnen i Sverige. Tittade sedan på Andreas profil och såg att han bor i Madrid och då föll alla bitar på plats...fick lite hjärtklappning där för en sekund
Alltså en svart stare (Sturnus unicolor) som endast finns på Iberiska halvön och på öarna i västra Medelhavet. Trevlig och lite komisk bild för den delen...trots storleken.
// Daniel
Segeson
Aktiv medlem
Re: Re: Re: Koltrast??
Tur att jag läste ditt inlägg, jag hade gärna sett större bilder av staren annars.
Man blev lite nyfiken på vad det var för en gynnare...!
Birdman skrev:
Blev lite fundersam...staren är ju helt jämnt svart och har inga fläckar.
// Daniel
Tur att jag läste ditt inlägg, jag hade gärna sett större bilder av staren annars.
antemattsson
Medlem
Re: Re: Re: Re: Koltrast??
Bilden pá staren ligger i mitt "lilla" fágel album om du vill se en större version!
Jo jag bor i Madrid och vi fár se om jag kan fá lägga upp lite "exotiska" fáglar här framöver. Det är gott om rovfágel här där jag bor och lite nu och dá kommer det ner gamar frán bergen. Tyvärr lite Murphys lag, har aldrig kameraväskan med mig när de kommer nära :-/
Segeson skrev:
Bilden pá staren ligger i mitt "lilla" fágel album om du vill se en större version!
Jo jag bor i Madrid och vi fár se om jag kan fá lägga upp lite "exotiska" fáglar här framöver. Det är gott om rovfágel här där jag bor och lite nu och dá kommer det ner gamar frán bergen. Tyvärr lite Murphys lag, har aldrig kameraväskan med mig när de kommer nära :-/