Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Lite bra fågelbilder att visa?

Produkter
(logga in för att koppla)
Inte en fågel, men ett flygande däggdjur. En bedrift att bara få tag på den - denna bild av 60 exp...

Bilagor

• fladder.5.small.jpg
    fladder.5.small.jpg
    81 KB · Visningar: 269
red-top skrev:
Inte en fågel, men ett flygande däggdjur. En bedrift att bara få tag på den - denna bild av 60 exp...
Grymt imponerad! Berätta om tekniken.... blixt och "på måfå" när du såg dem komma fladdrande? Har själv funderat på att försöka fotografera dem då jag ser dem ofta, men inser också att det koommer INTE att bli lätt, för det går ju snabbt...

Gråsparv i regn

Då går vi tillbaka till lite mer vanlig pippi, även om dom inte är så talrika längre i mina trakter.
Hade blivit ännu bättre om skärpan hamnat lite mer rätt.

Bilagor

• imgp0457x.jpg
    imgp0457x.jpg
    74.9 KB · Visningar: 174
Kollade igenom senaste tidens bilder, och det hade blivit en del fåglar. Först ett par till på strandpiparen:

Bilagor

• _igp1461-400.jpg
    _igp1461-400.jpg
    90.9 KB · Visningar: 173
Hade missat lite av ena vingspetsen, så då kunde jag lika gärna beskära hårdare:

Bilagor

• _igp1469-400.jpg
    _igp1469-400.jpg
    63.5 KB · Visningar: 174
ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto