Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Lite bra fågelbilder att visa?
- Trådstartare Joakim A
- Start datum
Ljunghusen
Aktiv medlem
Fjällråk tror jag också. Ja dom förekommer i Skåne
Det lättaste sättet att se skillnaden, är att Fjällvråkar har päls på benen, Omvråkarna har inte det
Det lättaste sättet att se skillnaden, är att Fjällvråkar har päls på benen, Omvråkarna har inte det
Anders Östberg
Guest
Anders Östberg
Guest
Anders Östberg
Guest
Re: En Stjärtmes till...
Tackar, tackar! Bilden ser OK ut i den här storleken men är egentligen inte helt skarp, det var 1/50s och 500mm så där finns lite rörelsoskärpa och skärpedjupet är lite för litet.gunau skrev:
Oj vad den var fin. Jag undrar vad du skall med bättre ljus till.....
Anders Östberg
Guest
Jättefin stämningsbild... jag har för första gången sett ett par Gråsiskor här men dom satt inte stilla tillräckligt länge.Tamrock skrev:
ja se de snöar (lite alla fall)
gråsiska
ArtbyRyman
Aktiv medlem
zebology skrev:
(juvenil?) Tretåig mås
Vart är den tagen? Svarta ben?
Annars Skrattmås ?
Auberg
Aktiv medlem
Det är en tretåig. 1K eller nybliven 2K om den är tagen efter nyår förstås.Euroshots skrev:
Vart är den tagen? Svarta ben?
Annars Skrattmås ?
Janne H
Aktiv medlem
Re: En Stjärtmes till...
Blir alltid så avis när jag ser fina bilder på Stjärtmes. Jag hör dem då o då i skogskanten hemmavid, men sällan då telet eller ljuset finns till hands :-(
Hälsn.
/Janne
Anders Östberg skrev:
.
Blir alltid så avis när jag ser fina bilder på Stjärtmes. Jag hör dem då o då i skogskanten hemmavid, men sällan då telet eller ljuset finns till hands :-(
Hälsn.
/Janne
ArtbyRyman
Aktiv medlem