Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Lite bra fågelbilder att visa?
- Trådstartare Joakim A
- Start datum
Anders Östberg
Guest
AFE skrev:
Den här är inte så kul, men den bästa gråsparven jag plåtade idag
Större bild finns här .
Pilfink (svart på kinderna) ;-)
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
Rätt plats vid rätt tid.
Rund är närmaste chansen för många Svenskar.
Annars finns de på flera platser uppe vid den Nordnorska Finnmarskkusten och Lofoten.
Jag har sett mycket Lunde, men fotat få,, är så sjukt höjdrädd...blää
MVH Niclas,
Rund är närmaste chansen för många Svenskar.
Annars finns de på flera platser uppe vid den Nordnorska Finnmarskkusten och Lofoten.
Jag har sett mycket Lunde, men fotat få,, är så sjukt höjdrädd...blää
MVH Niclas,
afe
Aktiv medlem
Anders Östberg skrev:
Pilfink (svart på kinderna) ;-)
Ok då
gunau
Aktiv medlem
Fråga till Gunnar Aus
Hej!
Man kan komma mycket nära om man sitter stilla. En av mina pojkar fick riktigt hyggliga bilder med en digital kompaktkamera, ca 110mm. Lunnefåglarna finns på Runde ifrån slutet av April till ungefär mitten av Juli, kanske lite senare. Enklast att fota är i kvällningen när de kommer in och sätter sig på bergen. Det största bekymret är att man reser långt för att komma till en plats med opålitligt väder.... Helst skall man vika åtminstone några dagar så att man har ett par kvällar på sig. Lycka till!
Hej!
Man kan komma mycket nära om man sitter stilla. En av mina pojkar fick riktigt hyggliga bilder med en digital kompaktkamera, ca 110mm. Lunnefåglarna finns på Runde ifrån slutet av April till ungefär mitten av Juli, kanske lite senare. Enklast att fota är i kvällningen när de kommer in och sätter sig på bergen. Det största bekymret är att man reser långt för att komma till en plats med opålitligt väder.... Helst skall man vika åtminstone några dagar så att man har ett par kvällar på sig. Lycka till!
Bilagor
Graylingman
Aktiv medlem
overtune
Aktiv medlem
Var ute på en liten fototur idag. Två tärnor satt och argumenterade högljutt och märkte knappt mig. Här är en bild jag tog:
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/689443.htm
M.V.H. Johan Runesson
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/689443.htm
M.V.H. Johan Runesson