Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Lightroom 6 startar inte

Produkter
(logga in för att koppla)

Magnus Göransson

Aktiv medlem
Hej!

Har köpversionen av Lightroom 6 (uppgradering från LR4) och gav mig i kast med att uppdatera till senaste versionen (som numera skulle ha blivit bättre på panoramafunktionen). Det dök upp att min version skulle vara en piratkopia och så fanns där en länk där jag kunde anmäla detta. Eftersom min LR inte är en piratkopia valde jag att avbryta. Nu startar inte LR alls.... Fler som stött på detta problem? Tips på vad man ska göra? Vill helst inte ominstallera för man har ju en massa presets mm.

Hej!

Har köpversionen av Lightroom 6 (uppgradering från LR4) och gav mig i kast med att uppdatera till senaste versionen (som numera skulle ha blivit bättre på panoramafunktionen). Det dök upp att min version skulle vara en piratkopia och så fanns där en länk där jag kunde anmäla detta. Eftersom min LR inte är en piratkopia valde jag att avbryta. Nu startar inte LR alls.... Fler som stött på detta problem? Tips på vad man ska göra? Vill helst inte ominstallera för man har ju en massa presets mm.

Kontakta Adobe så löser de ditt problem.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar