Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Leveransproblem 10D
- Trådstartare jesperf
- Start datum
hasse lundberg
Aktiv medlem
Jag beställde ett 28-135 av dom, efter en vecka säger dom att optiken är beställd men att den beräknas komma in i Februari!
Är detta normalt handhavande av Technikdirekt?
Köper dom in efter beställning?
Är detta normalt handhavande av Technikdirekt?
Köper dom in efter beställning?
hasse lundberg
Aktiv medlem
Tja..
Tjänar jag 2000:-kan jag väl vänta en och en halv månad, bra timpeng för att vänta;-)
Tjänar jag 2000:-kan jag väl vänta en och en halv månad, bra timpeng för att vänta;-)
gors
Aktiv medlem
hasse lundberg skrev:
Tja..
Nä, två spänn i timmen är inte att förakta.
homeless clubkid
Aktiv medlem
vet någon vart 10D finns för omedelbar leverans i sthlm eller på internet ? Verkar vara slut i stort sett överallt :/
Speedy
Aktiv medlem
Jepson skrev:
vet någon vart 10D finns för omedelbar leverans i sthlm eller på internet ? Verkar vara slut i stort sett överallt :/
Finns nog på American också. Ligger vid DN skrapan.
homeless clubkid
Aktiv medlem
vart ligger american någonstans mer exakt?
Mickey
Aktiv medlem
Glock skrev:
Jag fick vänta på min 17-40/4L i tre månader! Kom två dagar innan julafton...till slut!
Jasså!
Har också beställt en.
som är lovad att komma i slutet av januari :|
Är du nöjd med den?
Några posetiva/negativa överaskningar?
adrianulander
Aktiv medlem
Jag beställde en 10d från technikdirekt idag.. På orderbekräftelsen stod det:
"We have received your order of the following articles and will process it immediately."
Jag är kanske naiv som tolkar det som att de har 10d på lager, eller?
Förresten! Vet någon hur det är med den där historien om att man måste skicka bild på kreditkort/id-kort? När måste man göra det egentligen?
Mvh. Adrian
"We have received your order of the following articles and will process it immediately."
Förresten! Vet någon hur det är med den där historien om att man måste skicka bild på kreditkort/id-kort? När måste man göra det egentligen?
Mvh. Adrian
Linmajon
Aktiv medlem
Det betyder bara att de fått din order och ska titta på den...Adrian82 skrev:
... På orderbekräftelsen stod det:
Mickey
Aktiv medlem
Adrian82 skrev:
Jag beställde en 10d från technikdirekt idag.. På orderbekräftelsen stod det:
Mvh. Adrian
Håller med Mats.
Det är något som dom skickar till alla kunder som beställt från dom. (Gissar jag)
För övrigt kan jag rekomendera alla linköpings bor som ska köpa en 10D och inte vill ha väntetiider att expert i ikano har en 10D på lager. Tror det var hyffsat pris också.
Speedy
Aktiv medlem
Jepson skrev:
vart ligger american någonstans mer exakt?
Sorry.. Lite luddigt svar. Tror de heter American Foto? Osäker på staving dock.. Ligger mittemot DN.
nikitin
Aktiv medlem
Jepson skrev:
Fotobutiken i Focus har en demo i lager.
-- Nicke
adrianulander
Aktiv medlem
Mail från Technikdirekt
Jag fick ett mejl från TD idag. Där stod det att de själva inte fått något leveransdatum från Canon på 10d-fronten. Någon som vågar sig på en gissning på hur lång tid jag kan tänkas få vänta?
Mvh. Adrian som idag inte har någon kamera alls =( (förutom på mobiltelefonen =D)
Jag fick ett mejl från TD idag. Där stod det att de själva inte fått något leveransdatum från Canon på 10d-fronten. Någon som vågar sig på en gissning på hur lång tid jag kan tänkas få vänta?
Mvh. Adrian som idag inte har någon kamera alls =( (förutom på mobiltelefonen =D)