ANNONS
Annons

Leveranser av D300

Produkter
(logga in för att koppla)
Fredrik_Hansson skrev:
Så, då har jag oxå varit och hämtat min. Har stått i kö på några ställen sen i början av september. I början av veckan ringde jag till Expert i Trollhättan och hörde efter ifall de visste när och om de skulle få några. Svaret blev tre stycken på torsdag så jag paxade en direkt. Och mycket riktigt fanns den där idag. Helt sjukt kul! Tänk att man kan få en kamera över disk bara tre dagar efter man bokat den.. Det trodde jag aldrig. Känn på den SP&CP. :)
Autofokusen är ju helt snuskig jämfört med min K10D. Pentaxen blir omkörd i 380khm/h..

I like Nikon!

MEN GE MIG 70-200!!! Kameraporr.. *drool* :D Ser bra ut ;)

Jag vill ha mitt 24-70!!!

Jag glömde bort någon sexa.Priset på MM är 15660 kr, hela fen spänn billiga än många andra. Jag tror också att det ordnade sig med D3:an, för de ringde till Johan Lind, och sedan fick han lova att han inte skulle visa kameran för någon förän imorgon

vox2000 skrev:
MEN GE MIG 70-200!!! Kameraporr.. *drool* :D Ser bra ut ;)

Jag vill ha mitt 24-70!!!

Eller hur.. :) 24-70 blir nog grymt men jag valde 17-55 istället. Det blir lite billigare eller tom mycket om man vill ha lite vidvinkel oxå. Men framför allt så ville jag ju ha objebktivet nu.

Förresten, vilken sjukt oöverskådligt typsnitt det är i manualen! Varför har dom valt storlek 40 på texten? Okej kanske inte 40 men varför inte satsat på åtminstonne samma storlek som texten i registret har.. Nu ser man ju bara ett ord åt gången när man har boken på normalt läsavstånd.

Nått ska man ha att klaga på och det är väl det ända jag kan komma på hittils.. :)

I dag ringde man från cyberphoto och gav det glädjande beskedet att man fått ett hus avbokat så då var det bara att slita fram kortet och betala :))))) Hade plats 19 i kön.

D300 + battergrepp samt en ny glugg ligger nu i cyberrymden på väg till mig :))))))

/JOP

Någon i kö på SF blir glad!

Hej!

Ringde Expert Hornsgatan (Sthlm) idag - de har fått tre styck in idag. Nu har den bara två kvar! Kanske... :)

Det betyder faktiskt att jag har avbokat mitt oder på SF och någon annat blir nu glad - om man få in flera kameror!

Har någon fått livstecken av batterigreppet från en SF order?

Hmm.. intressant att flera butiker gått under näthandlarna! Tror banne mig jag ska ta en tur till Expert här i Nyköping nu; när jag pratade med honom i början på veckan lät det först knappt som om han viste att Nikon hade nya modeller på G, men efter lite knappande i datorn kunde han se att han skulle få in några D300.

Per

Per skrev:
Hmm.. intressant att flera butiker gått under näthandlarna! Tror banne mig jag ska ta en tur till Expert här i Nyköping nu; när jag pratade med honom i början på veckan lät det först knappt som om han viste att Nikon hade nya modeller på G, men efter lite knappande i datorn kunde han se att han skulle få in några D300.

Per

Har inte du fått din än Per? ;) *retas*

Gud vilka puckade butiker!

Kul för er att ni tjänar några hundralappar hit och dit. Men hur fan tänker butiken i t.ex. Skövde?

1. Kameran är helt ny.
2. Otroligt sug efter kameran
3. Pris /Prestanda helt överlägsen just nu

Och så går puckskallarna och tjänar (enligt mina beräkningar) ca 400kr = 3,6% marginal - inte konstigt att butiker försvinner....

Hälsningar

Adam

visst är det sug nu, men min köplats rasade väldigt fort från 54 till 25 på 2 dagar, så kan hända kön försvinner snart

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar