avslutad140924
Avslutat medlemskap
prozac skrev:
Hos oss har leveranstiden varit ca 1 vecka på D200
har nu 3st i lager
vilka är "ni" då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
prozac skrev:
Hos oss har leveranstiden varit ca 1 vecka på D200
har nu 3st i lager
fredrikjonson skrev:
Jag vet inte om den här tråden är nödvändig längre!
Jag ställde mig i kö hos Japanphoto i Malmö i måndags och för fem minuter sedan ringde de och frågade när jag ville komma och hämta den. Tre (3) dagar från första förfrågan till leverans. Det är ju löjligt kort tid.
Synd bara att jag inte kommer ha möjlighet att hämta ut den förrän på onsdag nästa vecka. Doh!
Nå, jäklar så kul detta ska bli.
Micos skrev:
Jag har lekt med den någon halvtimme nu.. UNDERBAR! =) Tänkte bara kolla en grej.. i menyn där man väljer hastighet för serietagning är det bara upp till 4fps.. Varför? Någon som vet.. ? Den ska ju klara 5fps..
johan_w skrev:
En inställning... finns två lägen på ratten där man ställer in. Kommer inte riktigt ihåg vad knappen heten.... något med HI iallafall, sen finns en som heter LO också.. Står för High och Low, gissar jag på....
Micos skrev:
Hmm okej.. Anders på expert föreslog att jag skulle ladda över hela natten nu första gången.. men jag tror jag kör på Ca. 5 timmar eller så.. sen kör jag ur det och laddar upp det helt 3 gånger..
Zoso skrev:
FEL !
Moderna Litiumjon batterier behöver inte laddas mer än nödvändigt, dom har inget minne och kan laddas hur som helst, överladdning försämrar bara prestandan.
Den procedur du tänker göra gällde äldre NiCad batterier.
Expert behöver utbilda sin personal
kent.
robowich skrev:
Tillbaka till ämnet...
Någon som beställt från Dustin blir lycklig idag, då jag tackade nej till ett stycke D200 nyss!
hbs skrev:
YEES !! hoppas det är ifrån Dustin home ???
där jag har beställt en D200
fridhamre skrev:
Ni som köper helt nytt system vad har ni köpt som första objektiv till er D200?
Clouseau skrev:
Har för mig att jag läste angående batterierna till D70 att det till och mde var direkt ofördelaktigt att ladda ur dem helt.
Men om man vill snabbladda ur batterierna kan man annars koppla kameran till datorn via USB så drar den ur batteriet så att man kan lada om det. Jag är inne på min tredje laddning men batteriet är fortfarande undermåligt.
fridhamre skrev:
Ni som köper helt nytt system vad har ni köpt som första objektiv till er D200?