motionsync
Aktiv medlem
Out of Topic
Omar
I have see you webpage nice photos .. what is this that you have put on your strobe?
Lambis
Omar
I have see you webpage nice photos .. what is this that you have put on your strobe?
Lambis
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var inga som helst problem med 20D utom första veckorna i princip. Jag fick min kamera den 16-sep, det var mindre än en månad efter kameran överhuvudtaget blev officiell. Efter det rasade det på rätt bra, sedan kom ju 350D våren efter.Maverick skrev:
Många tycks inte minnas hur det var med 20D. Den var lika sen den och några få ex hann precis till affärerna innan jul.
Mvh
Maverick
kippe skrev:
hittade en polsk test av D200 kan dock inte polska för fem öre..men de finns lite testbilder och sånt.
http://www.fotopolis.pl/index.php?n=3612
robowich skrev:
Är det ingen som får några "enheter" nu? Står allt stilla med andra ord?
kippe skrev:
nästa fredag tar mitt tålamod slut..om det inte dykt upp ngn till dess så köper jag en annan och lugnar mig med D200:an tills i juli...känns ändå lite olustigt att sitta och vänta på ngt som med ca 80% chans är defekt
Såg ett pris idag i en webbutik, men med 18-70 f/3.5-4.5G, för 21'529kr. Dock ligger de ca 2400kr över andra när det gäller enbart huset, så priset borde vara lägre på annat håll när det väl kommer.Dajo skrev:
Har någon sett några priser på ett kit med D200 och nikkor 17-55 2.8?
Leveranserna av MB-D200 har inte riktigt kommit i gång än. Det är ungefär samma
situation som med D200, större efterfrågan än väntat. Vi får rullande leveranser,
men endast ett fåtal med varje. Hoppas att du har förståelse för detta.
Dragonfly skrev:
Nikon Sverige är skit. Det är bättre dom lägger ner. Var i Canada för några dagar sen och var inne i en välsoterad kamerabutik i Toronto.
Gissa hur många D200 dom hade bakom disken 10st
D70s hade dom säkert ett 20tal av D50 hade dom 4 kvar av bara!
Så vad tyder det på??
Dragonfly skrev:
Så vad tyder det på??