joniz
Aktiv medlem
Dajo skrev:
1699€ = 16150kr + frakt från Tysk butik.
Har du hittat nån som har i lager?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dajo skrev:
1699€ = 16150kr + frakt från Tysk butik.
thefinger skrev:
Jag fråga bara för skojs skull förra veckan. Ska gå bort om ett tag så jag kan höra hur det ser ut! Om ni vill?
joniz skrev:
Har du hittat nån som har i lager?
joniz skrev:
Det här ger ju lite hopp iaf, såtillvida uppgiften inte är gripen ur luften
http://ericsonsfoto.jetshop.se/default.aspx?main=ShowProduct.aspx&prodid=735
Dajo skrev:
16:e hörde jag från expert i mellandagarna så det är inte helt otänkbart.
vi får väl hoppas att kameran hunnit komma innan min Canadaresa i Juni...
joniz skrev:
Jo den 16 verkar ju mer rimligt än den 15:e eftersom den 15:e är en söndag Vi får verkligen hoppas att D200:an din kommer före Juni, annars har nog både du och jag köpt en annan kamera.
Dajo skrev:
Om inte annat har jag nog köpt en D70s.
Zoso skrev:
Undrar om bandnings problemet på vissa kameror har stoppat produktionen ?
Gäller garantin i Sverige om man beställer från USA ? Där verkar det inta vara några problem att få ett exemplar i allafall.
Skall det fortsätta så här så lär det bli problem att få tag i en D200 till nästa Sommar om man har otur.
Vi får väl hoppas att Canon släpper en D200 dräpare snarast så trycket lägger sig
Segeson skrev:
Många av er kanske börjar tröttna, läs detta och häng din 200:a runt halsen redan ikväll!!!
Slowfinger skrev:
Expert i Gallerian (Stockholm) får in 14 stycken D200 den 16/1. Ingen kö, men dom tar 18 000 spänn och man måste betala i förväg.
Dajo skrev:
Ingen bluff...
Jag har beställt från Cyberphoto för 15595kr.
Att dom sedan höjt priserna för nya kunder påverkar ju inte mig.
¨Blinn¨Anders skrev:
Kolla din order!
Dom har höjt till 16395:- på min.
Kan dom göra så?
Hämtat från CP
¨Priser
Priserna framgår i vår webshop och ska alltid vara aktuella. Dessa är ej att betrakta som ett bindande anbud. CyberPhoto AB förbehåller sig rätten att när som helst justera priser och i händelse av prishöjning så kommer vi att kontakta er innan leverans. Ni har då rätt att häva köpet. Varken prissänkningar eller prishöjningar som presenteras i vår webshop påverkar ordrar som redan lämnat vårt lager. På dessa ordrar gäller priset vid ordertillfället. CyberPhoto AB jobbar hårt med att hålla en låg prisnivå. Det har vi lyckats bra med eftersom vi ofta har de lägsta priserna du hittar på marknaden. Det är bara att jämföra själv. Skulle du hitta lägre priser så är det bara att du hör av dig, så undersöker vi saken och sänker priset om det är möjligt. .¨
¨Blinn¨Anders skrev:
Kolla din order!
Dom har höjt till 16395:- på min.
Kan dom göra så?
Hämtat från CP
¨Priser
Priserna framgår i vår webshop och ska alltid vara aktuella. Dessa är ej att betrakta som ett bindande anbud. CyberPhoto AB förbehåller sig rätten att när som helst justera priser och i händelse av prishöjning så kommer vi att kontakta er innan leverans. Ni har då rätt att häva köpet. Varken prissänkningar eller prishöjningar som presenteras i vår webshop påverkar ordrar som redan lämnat vårt lager. På dessa ordrar gäller priset vid ordertillfället. CyberPhoto AB jobbar hårt med att hålla en låg prisnivå. Det har vi lyckats bra med eftersom vi ofta har de lägsta priserna du hittar på marknaden. Det är bara att jämföra själv. Skulle du hitta lägre priser så är det bara att du hör av dig, så undersöker vi saken och sänker priset om det är möjligt. .¨