Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Landskap
- Trådstartare tarragona
- Start datum
NiklasP
Aktiv medlem
Hej !! har ni några råd till ett objektiv till lanskapsbilder till en nikon D90?
MVH tarragona
prisklass?
tarragona
Aktiv medlem
prisklass?
Är ny på det här så ett objektiv prisklass 4-5000 kr.
NiklasP
Aktiv medlem
Är ny på det här så ett objektiv prisklass 4-5000 kr.
Tokina AT-X 11-16/2,8 Pro DX till Nikon
Kan du kolla in, Se om det duger för dig.
tarragona
Aktiv medlem
Tokina AT-X 11-16/2,8 Pro DX till Nikon
Kan du kolla in, Se om det duger för dig.
Stort tack för svaret, skall kolla det.
MVH tarragona
perstromgren
Aktiv medlem
Hej !! har ni några råd till ett objektiv till lanskapsbilder till en nikon D90?
Varför tycker du inte att objektivet som sitter på din D90 duger? En vidvinkelzoom, som du fick tipset om ovan, är givetvis kul, men "landskap" kan vara så mycket!
Per.
tarragona
Aktiv medlem
Varför tycker du inte att objektivet som sitter på din D90 duger? En vidvinkelzoom, som du fick tipset om ovan, är givetvis kul, men "landskap" kan vara så mycket!
Per.
Hej köpte bara ett kamra hus . Har ett 70-300 objektiv.
NiklasP
Aktiv medlem
Hej köpte bara ett kamra hus . Har ett 70-300 objektiv.
Vill du inte ha extrem vidvinkel kanske ett Nikon 18 - 105 borde vara ett bra objektiv och fortsätta med.
tarragona
Aktiv medlem
Vill du inte ha extrem vidvinkel kanske ett Nikon 18 - 105 borde vara ett bra objektiv och fortsätta med.
Hej det kan vara något ,är det ett bra objektiv?
perstromgren
Aktiv medlem
Hej det kan vara något ,är det ett bra objektiv?
Ja, det tycker jag. Eftersom du inte har någon normalzoom skulle jag definitivt rekommendera den. jag har en själv på en D90 och är utmärkt nöjd. Den kommer att fungera fint för landskap!
Förekommer ofta begagnad till mycket humana priser. Kolla här på FS, Blocket och Tradera.
Per.
tarragona
Aktiv medlem
Ja, det tycker jag. Eftersom du inte har någon normalzoom skulle jag definitivt rekommendera den. jag har en själv på en D90 och är utmärkt nöjd. Den kommer att fungera fint för landskap!
Förekommer ofta begagnad till mycket humana priser. Kolla här på FS, Blocket och Tradera.
Per.
Tack för svaret!!