bushmaster84
Aktiv medlem
mes
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, och det är jag stolt över.bushmaster84 skrev:
mes
Arleklint skrev:
Påstår du att jag är kommunist?
Oah! Skräms inte! Ska jag sätta upp en sajt för att verifiera (och förhopningsvis dementera) detta? Vill inte sälja min ögonsten.Charlie_K skrev:
Eftersom tråden som till en början var intressant nu ballat ur tänkte jag ändra frågeställningen. Kulturella skillnader satta åt sidan. Finns det politiska skillnader mellan det två grupperna. Nu begär jag självklart inte att någon ska behöva framhålla sin politiska ståndpunkt här på sidan, det är en privatsak, men vad tror ni? Själv skulle jag rent spontant säga att Canonägarna ligger spridda på den politiska skalan med en klar övervikt åt höger samtidigt som Nikonägarna har en övervikt åt vänster.
mohei skrev:
Vadå Pentax under övrigt??
Jaha... då blir det till att byta kameramärke då... ;-)Charlie_K skrev:
Själv skulle jag rent spontant säga att Canonägarna ligger spridda på den politiska skalan med en klar övervikt åt höger samtidigt som Nikonägarna har en övervikt åt vänster.
jag skulle väl isf behöva båda sorterna...Loj skrev:
Jaha... då blir det till att byta kameramärke då... ;-)
ismarker skrev:
ungmoderater fotograferar uteslutande med ixus
Ok, jag slängde ihop ett formulär lite snabbt. Duger det? Säg till i så fall så slår jag på svarsmottagningen.Johan Okker skrev:
Hoppas någon sitter och knåpar!!