Lars Johnsson
Aktiv medlem
Plattan är inte alls så stor som man klagar på här. Min är ganska exakt lika stor som mitt hus 1DmkII
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Arleklint skrev:
Vad ligger utanför huset?
Jag har D2X
Lars Johnsson skrev:
Plattan är inte alls så stor som man klagar på här. Min är ganska exakt lika stor som mitt hus 1DmkII
timofej skrev:
Att du har D2X har nog inte undgått någon. Om RC4 inte sticker utanför kanterna på ditt hus då har du ett jäkla brett sådant (har inte hållit D2X i handen själv).
starnut skrev:
Ojdå, nu börjar det hetta till, haha Huruvida plattan är för stor, för liten, eller alldeles lagom har jag ingen aning om. För min del kan jag säga att jag i dagsläget bara har 18-70 gluggen samt en 50a, men på inköpslistan ligger ett 70-200 2,8 inom kort. Men ett sånt objektiv ska den väl orka med? Det är ju ändå inte överdrivet stort och tungt. Maxvikten kommer ju landa nånstans på ca 2kg (D70 plus 70-200 objketiv) så jag behöver ju inga enorma saker som klarar +10kg
En fråga till, måste man köpa en platta utöver den som följer med 488rco? isåfall vad och varför?