ANNONS
Annons

Kul sätt att visa bilder

Produkter
(logga in för att koppla)
Mycket tuff idé...ger verkligen en känsla av evighet...men som du säger, det krävs nog att man har en rätt rejäl mängd bilder att ta av...

PS. David, länken är korrekt, men det kräver att man har Macromedia Shockwave Player installerat.
 
Hmmm, mer kul än praktiskt...men det är klart det beror vad bildvisaren är ute efter.
 
Oj.
Jag hittade en fin bild. Ville hitta den igen. Bara att glömma det... nål i höstack..


MVH Niclas,
 
Rätt skoj tycker jag. FS borde ju ha ett tillräckligt stort arkiv med bilder för att göra en sån där :)
 
Jag vet inte om jag gillar att det krävs en ActiveX-kontroll bara för att bilden ska visas. Säkerhetsaspekten är viktigare för mig än att se den bilden tyvärr.
 
Joel Höglund skrev:
Jag vet inte om jag gillar att det krävs en ActiveX-kontroll bara för att bilden ska visas. Säkerhetsaspekten är viktigare för mig än att se den bilden tyvärr.

Jag kollade sidan i Firefox, och det gick finfint (FF hanterar ju inte ActiveX över huvud taget). Däremot krävs en plugin från Macromedia för att kunna kolla, men den får man väl anse som tämligen säker ...
 
Med shockwave pluginen installerad (i firefox) blev jag iallafall av med den där raden upptill som sade att plugin saknades. Svart och fin sida, men varför ska man behöva en plugin för att se en svart sida ?


Tacka vet jag hederlig html :).
 
?. Vem har vaknat på fel sida :). Vem gormar?

Visst kan jag acceptera grejen för vad den är. Men för mig är den rätt värdelös då jag bara får en svart skärm.
 
Ännu en tråd som är på väg att spåra ur..

Jag tycker iaf att det var en skitkul idé.
Annorlunda - visst, men på ett bra sätt!
 
Grymt. Som "pensionerad" Shockwave-programmerare blir man lite knäckt... Tack för tipset.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.