Annons

Kompis i Göteborg?

Produkter
(logga in för att koppla)
Tack för idag allesammans.
En kort paus och sen bär det ut igen för att se vad Keillers Park och Ramberget har att erbjuda.
 
Och ett Ramberg kan se ut så här på natten.
Större bild och retuscherat kommer förhoppningsvis imorgon.
Ska snart ut igen, denna gång för att titta på fyrverkerier...
 

Bilagor

  • Keiller_400.jpg
    Keiller_400.jpg
    61.7 KB · Visningar: 403
Så här såg det ut i parken senare på natten, jäklar va de regnade!
 

Bilagor

  • HA046588.jpg
    HA046588.jpg
    71 KB · Visningar: 375
Undrar hur era bilder blev! =)
 

Bilagor

  • 20081004-014-14.jpg
    20081004-014-14.jpg
    27.6 KB · Visningar: 340
  • 20081004-014-27.jpg
    20081004-014-27.jpg
    36.7 KB · Visningar: 340
  • 20081004-014-16.jpg
    20081004-014-16.jpg
    31.6 KB · Visningar: 339
Slottskogen 4/10

Så här läckert kan det bli om man glömmer att man ställt in manuellt fokus..... ;-)
 

Bilagor

  • ur fokus.jpg
    ur fokus.jpg
    4.8 KB · Visningar: 309
Men jag har autofokus oxå! *s*
 

Bilagor

  • rötter.jpg
    rötter.jpg
    16.7 KB · Visningar: 307
  • lysande träd.jpg
    lysande träd.jpg
    36.5 KB · Visningar: 306
Roligt att se alla era bilder!
Jag är måttligt nöjd med att jag blev sjuk :(
Men nya tag! Jag har blivit frisk nu och ska gå och slita på jobbet.
Blir kanske en sväng in till slottskogen efteråt om orken infinner sig... =)
 
Jag lever!!

Ja efter att ha varit väldigt frånvarande i en månad (mestadels pga att jag enbart haft tillgång till en mac årsmodell stenåldern som har varit jätteseg när det har handlat om fotosidan och bildredigering) så är jag nu på fötterna igen!
Splitterny dator, med bildredigeringsprogram som faktiskt funkar har jag nu fått upp suget för fotandet igen!

Så lever ni mina vänner? Vad har hänt sen sist? Ut och fota snart kanske? Eller ses vi på fotomaran om någon vecka? Mycket frågor, men det är även mycket ny energi ifrån min sida. Så ni får stå ut ;)
 
I'm alive!

Ut och fota låter som en bra ide. Går ju inte att göra för ofta...
Fotomaran ska jag med på.
 
Har i princip bara varit Den Andra Bilden och Hemläxan för min del, och en gravid plåtning och kalas och .... jo det har varit en del ;)

Är i valet och kvalet om jag skall anmäla mig till maran, får ta en dust med regeringen igen...
 
Ja jag såg också att vi blir en del. Riktigt kul!

Nån som har någon idé på vart vi skall ta vägen på nästa utflykt?
Jag fick ett sug efter att fota lite industriellt och sånt här om dagen. Kanske det kunde vara en kul grej?
 
Hallå gänget :) Jag lever också. Är supersugen på att börja fota. Jag väntar på ett leveransbesked från Cyberphoto på en Canon 50D och två objektiv. Så snart kan jag hänga med ut på äventyr.
 
Jag hittade precis en tråd där man diskuterade att någon dag åka spårvagn, från ändhållplats till ändhållplats och dokumentera längs vägen. Såg även att det på slutet diskuterades att slå ihop tråden med just denna men jag kan inte minnas att jag har sett någon ta upp idén så nu gör jag det :)
Jag tycker det låter jättekul!

Någon annan som tycker att det låter intressant? Och vilken linje?
Såg att det pratades om 11:an, 9:an och även 5:an..
 
Japp.
Sedan vi "bestämde" att vi kunde fortsätta diskussionen i den här tråden har jag inte varit så aktiv med att driva detta beroende på att jag har haft ganska fullt upp, och heller inte haft någon dag/helg att föreslå.
Just nu är kanske inte heller vädret på vår sida, ljuset är inte det bästa den här årstiden vilket gör att jag mer ser fram mot att göra det i vår. (Men då är det säkert andra saker i vägen...)
Hur som helst så finns tanken där på att genomföra det, och jag tycker förstås det vore kul ju fler som hänger på. Man kan ju göra det fler gånger och välja olika linjer, såvida man inte blir nerslagen och rånad på första resan....
Skulle vi bli "väldigt" många (fler än 10) första gången kan vi ju också ta en spårvagnslinje från varsitt håll.
Men vi har inte kommit dit än.

Ska vi helt enkelt vara så galna att vi försöker oss på en spårvagnsresa den 22:a november? Med 5:an?
 
Tja
Ett litet tips.
Släng upp träffen i Fotoväst´s forum istället så slipper folk läsa igenom 199 inlägg innan de kommer till en träff.

Samtididgt når ni över 150 medlemmar på Fotoväst.

Mvh

Håkan
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.