Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Kompis i Göteborg?
- Trådstartare eyelashes
- Start datum
DanielE.
Aktiv medlem
Nemesis
Aktiv medlem
Får man vara med på Slottskogsrundan imorgon även om man kommer med bara en anspråkslös "långzoomare"...
Det är inte kameran som gör bra bilder
Roligt med blandad kompott, vi kan alla lära av varandra...
De av er som har någon form av portfolie får gärna ta med det, alltid roligt att snacka bilder över en kaffe t ex...
iplejs
Aktiv medlem
Alla är ju välkomna, oavsett utrustning!
Jepp, alla har ju inte ens egen utrustning
JenyJ
Aktiv medlem
Jepp, alla har ju inte ens egen utrustning
*s* Ja ja..... ;-)
FlyerOne
Aktiv medlem
Jag vet - det är bara det att jag tycker att jag hela tiden får kämpa med att försöka ta bättre bilder än vad kameran gör...Det är inte kameran som gör bra bilder
...
Jespari
Ny medlem
Är det närmast att hoppa av vagnen vid botaniska eller vad tror ni?
Det verkar så, enligt Hitta så är det ungefär 1km från Linnéplatsen och 500m från Botaniska.
eyelashes
Aktiv medlem
Det verkar så, enligt Hitta så är det ungefär 1km från Linnéplatsen och 500m från Botaniska.
Se där ja. Då vet jag
Ses imorgon allihopa, ladda kamerabatterier och sov så gott!
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Jag kommer imorgon.
Hoppas på fint väder!
Hoppas på fint väder!
eyelashes
Aktiv medlem
Hej vänner!
Tyvärr så har jag tråkiga nyheter. Har blivit magsjuk under natten här och inte fått en blund i ögonen.
Tror tyvärr inte att jag fixar att vara med idag
Hoppas att ni alla får en trevlig promenad utan mig och att ni lägger upp resultatet här efteråt Ska bli roligt att se alla bilderna!
Jag ska in till badrummet och sällskapa med toaletten igen och svära lite
Tyvärr så har jag tråkiga nyheter. Har blivit magsjuk under natten här och inte fått en blund i ögonen.
Hoppas att ni alla får en trevlig promenad utan mig och att ni lägger upp resultatet här efteråt Ska bli roligt att se alla bilderna!
Jag ska in till badrummet och sällskapa med toaletten igen och svära lite
Eva Ekeblad
Medlem
Här kommer en ultrazoomare till.
DanielE.
Aktiv medlem
Hej vänner!
Det var tråkigt - andra gången du bangar när jag ska vara med :/
Nej, men detta kunde ju inte du rå för. Extra snopet när det var du som drog igång allt. Men vi kör väl snart igen!!!
/Daniel
d-play
Aktiv medlem
Tack för idag!
Det var kul att så många kunde komma, ser fram emot nästa gång! Synd att du Linnea inte kunde komma, krya på dig. Här kommer några bilder, och som vanligt blev det mest bilder på fotografer.
Det var kul att så många kunde komma, ser fram emot nästa gång! Synd att du Linnea inte kunde komma, krya på dig. Här kommer några bilder, och som vanligt blev det mest bilder på fotografer.