Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Kompis i Göteborg?
- Trådstartare eyelashes
- Start datum
Eva Ekeblad
Medlem
Kul att råkas!
Min dokumentation av påfågelsjakten ligger på Flickr, där jag just gjorde ett set av lördagens bilder på temat + påfågelsjaktbilder från Flickriternas Slottskogsträff i augusti + några egna bilder från tidigare under sommaren.
Min dokumentation av påfågelsjakten ligger på Flickr, där jag just gjorde ett set av lördagens bilder på temat + påfågelsjaktbilder från Flickriternas Slottskogsträff i augusti + några egna bilder från tidigare under sommaren.
JohanDotse
Aktiv medlem
Jag gillar denna bilden också! Kommer ihåg när du tog den! *ler* Tack för en toppendag i Slottsskoggen! Mycket intryck att smälta. Jag är helt övertygad om att det blir en systemkamera nu.Så här läckert kan det bli om man glömmer att man ställt in manuellt fokus..... ;-)
Enfotograf
Aktiv medlem
Fotomara i Göteborg
Jag lånar denna tråden lite för att puscha för en aktivitet i Göteborg.
En kvartsfotomara den 16/11.
Mer info:
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?p=1226316#post1226316
Mvh
Håkan
Jag lånar denna tråden lite för att puscha för en aktivitet i Göteborg.
En kvartsfotomara den 16/11.
Mer info:
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?p=1226316#post1226316
Mvh
Håkan
eyelashes
Aktiv medlem
Jag lever!!
Ja efter att ha varit väldigt frånvarande i en månad (mestadels pga att jag enbart haft tillgång till en mac årsmodell stenåldern som har varit jätteseg när det har handlat om fotosidan och bildredigering) så är jag nu på fötterna igen!
Splitterny dator, med bildredigeringsprogram som faktiskt funkar har jag nu fått upp suget för fotandet igen!
Så lever ni mina vänner? Vad har hänt sen sist? Ut och fota snart kanske? Eller ses vi på fotomaran om någon vecka? Mycket frågor, men det är även mycket ny energi ifrån min sida. Så ni får stå ut
Ja efter att ha varit väldigt frånvarande i en månad (mestadels pga att jag enbart haft tillgång till en mac årsmodell stenåldern som har varit jätteseg när det har handlat om fotosidan och bildredigering) så är jag nu på fötterna igen!
Splitterny dator, med bildredigeringsprogram som faktiskt funkar har jag nu fått upp suget för fotandet igen!
Så lever ni mina vänner? Vad har hänt sen sist? Ut och fota snart kanske? Eller ses vi på fotomaran om någon vecka? Mycket frågor, men det är även mycket ny energi ifrån min sida. Så ni får stå ut
DanielE.
Aktiv medlem
Flickr.com
Är det någon som varit med här?
http://www.flickr.com/groups/promenad/
(inte jag)
/Daniel
Är det någon som varit med här?
http://www.flickr.com/groups/promenad/
(inte jag)
/Daniel
JohanDotse
Aktiv medlem
Hallå gänget Jag lever också. Är supersugen på att börja fota. Jag väntar på ett leveransbesked från Cyberphoto på en Canon 50D och två objektiv. Så snart kan jag hänga med ut på äventyr.
eyelashes
Aktiv medlem
Jag hittade precis en tråd där man diskuterade att någon dag åka spårvagn, från ändhållplats till ändhållplats och dokumentera längs vägen. Såg även att det på slutet diskuterades att slå ihop tråden med just denna men jag kan inte minnas att jag har sett någon ta upp idén så nu gör jag det
Jag tycker det låter jättekul!
Någon annan som tycker att det låter intressant? Och vilken linje?
Såg att det pratades om 11:an, 9:an och även 5:an..
Jag tycker det låter jättekul!
Någon annan som tycker att det låter intressant? Och vilken linje?
Såg att det pratades om 11:an, 9:an och även 5:an..
Kijana
Aktiv medlem
Japp.
Sedan vi "bestämde" att vi kunde fortsätta diskussionen i den här tråden har jag inte varit så aktiv med att driva detta beroende på att jag har haft ganska fullt upp, och heller inte haft någon dag/helg att föreslå.
Just nu är kanske inte heller vädret på vår sida, ljuset är inte det bästa den här årstiden vilket gör att jag mer ser fram mot att göra det i vår. (Men då är det säkert andra saker i vägen...)
Hur som helst så finns tanken där på att genomföra det, och jag tycker förstås det vore kul ju fler som hänger på. Man kan ju göra det fler gånger och välja olika linjer, såvida man inte blir nerslagen och rånad på första resan....
Skulle vi bli "väldigt" många (fler än 10) första gången kan vi ju också ta en spårvagnslinje från varsitt håll.
Men vi har inte kommit dit än.
Ska vi helt enkelt vara så galna att vi försöker oss på en spårvagnsresa den 22:a november? Med 5:an?
Sedan vi "bestämde" att vi kunde fortsätta diskussionen i den här tråden har jag inte varit så aktiv med att driva detta beroende på att jag har haft ganska fullt upp, och heller inte haft någon dag/helg att föreslå.
Just nu är kanske inte heller vädret på vår sida, ljuset är inte det bästa den här årstiden vilket gör att jag mer ser fram mot att göra det i vår. (Men då är det säkert andra saker i vägen...)
Hur som helst så finns tanken där på att genomföra det, och jag tycker förstås det vore kul ju fler som hänger på. Man kan ju göra det fler gånger och välja olika linjer, såvida man inte blir nerslagen och rånad på första resan....
Skulle vi bli "väldigt" många (fler än 10) första gången kan vi ju också ta en spårvagnslinje från varsitt håll.
Men vi har inte kommit dit än.
Ska vi helt enkelt vara så galna att vi försöker oss på en spårvagnsresa den 22:a november? Med 5:an?
Enfotograf
Aktiv medlem
Tja
Ett litet tips.
Släng upp träffen i Fotoväst´s forum istället så slipper folk läsa igenom 199 inlägg innan de kommer till en träff.
Samtididgt når ni över 150 medlemmar på Fotoväst.
Mvh
Håkan
Ett litet tips.
Släng upp träffen i Fotoväst´s forum istället så slipper folk läsa igenom 199 inlägg innan de kommer till en träff.
Samtididgt når ni över 150 medlemmar på Fotoväst.
Mvh
Håkan