Annons

Kompis i Göteborg?

Produkter
(logga in för att koppla)
nån annan än jag som är uttråkad idag?
Funderar på att gå en runda på stan och fota lite, nån som är på?
går om ca 20min

spontanfoto ftw :)
 
Ja, det vore riktigt skoj, Linnea!
Vad det gäller en träff snart i Göteborg så undviker vi väl helgen 11-12? Då är ju FotoVäst på höstresa till Strömstad/Koster/Halden. Tolv är anmälda hittills - men platserna är obegränsade så häng på!
/D.



Jag ville ju väldigt gärna följa med där. Men det var ju lite det med ekonomin för min del. Har tyvärr inga pengar för att kunna hänga på.

Men vi försöker som sagt få ihop något tills på lördag tycker jag. För min del är tiden lite begränsat den helgen. Skall åka hem till mamsen på lördagen och stanna tills på söndagen. Men skall nog inte åka dit förrän framåt eftermiddagen.

Så vad säger ni om lördag förmiddag?
Jag är väldigt sugen på att sticka till slottskogen och fota hösten! :)
 
Lördag förmiddag funkar fint.
Vi får börja hålla tummarna redan nu att vi kan få en sol som lyser på de gula löven. Slottskogen tycker jag också låter som ett bra alternativ. Både djur och växter i höstfärger.

Tog mig en lite fototur nu på kvällen idag.
Blev några bilder som vart vettiga iaf. Även om det ser ut som bilar försvann och uppstod ur ingenstanns.
 

Bilagor

  • IMG_4763-1.jpg
    IMG_4763-1.jpg
    26.8 KB · Visningar: 253
Det kanske kan vara intressant att köra Keillers Park på kvällen på lördagen utöver slottskogen på morgonen.
Gp:s väder har en stor sol på lördag!

Värden är för övrigt liten. Vi har träffats tidigare Jari. (om du kanske minns tajger från irc)
 
På lördag (4e oktober) ses vi klockan 10 vid säldammen i slottskogen. :)
Vad säger ni?
Hoppas att så många som möjligt kan då! :)
 
Japp, låter bra. Jag siktar på att dyka upp.

Edit: Erik, klart du skall komma, se det som en chans att lära något nytt. Så länge jag får en kopp kaffe på morgonen bits jag väldigt sällan, hur är det med er andra?
 
Japp, låter bra. Jag siktar på att dyka upp.

Edit: Erik, klart du skall komma, se det som en chans att lära något nytt. Så länge jag får en kopp kaffe på morgonen bits jag väldigt sällan, hur är det med er andra?

Haha, jo andra grejjen är att jag bara hållit på i liksom 3 dagar ><. Hade jag kunant ta din "msn" och skicka ett par bilder? Behöver kritik, badly.
 
Det kanske kan vara intressant att köra Keillers Park på kvällen på lördagen utöver slottskogen på morgonen.
Gp:s väder har en stor sol på lördag!

Värden är för övrigt liten. Vi har träffats tidigare Jari. (om du kanske minns tajger från irc)

Åfan, så här springer man på dig igen :)
Jepp, världen är liten. Men då ses vi kanske till helgen igen.
 
Hej! Jag har varit sugen på att ta lite höstbilder ett tag nu och det här verkar ju vara ett bra tillfälle. Jag dyker upp.
 
Vad roligt att vi verkar bli så många!
Alla är självklart välkomna vare sig man är ung eller gammal. Erfaren eller nybörjare. Man lär sig utav varandra och utbyter tips med varandra.
Så var inte blyga =)
 
Åh, är det ingen som har en 'riktig' kamera att låna ut (gärna Nikon) medan min är på sjukhus... ;-)
Jag blir tokig av att inte kunna fota! Det är lagom trist med en liten kompakt... :(
 
Ni ska inte fotografera något på söndag också?

Kan tyvärr inte på fredag eller lördag eftersom då befinner jag uppe i Stockholm för att lyssna på musik och fotografera.
 
Åh, är det ingen som har en 'riktig' kamera att låna ut (gärna Nikon) medan min är på sjukhus... ;-)
Jag blir tokig av att inte kunna fota! Det är lagom trist med en liten kompakt... :(

Åh, jag tycker synd om dig! Jag mådde riktigt dåligt medan min var på sjukan... :( Hoppas att den får komma hem till dig snart välbehållen!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.