Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Kompis i Göteborg?
- Trådstartare eyelashes
- Start datum
eyelashes
Aktiv medlem
Ja, det vore riktigt skoj, Linnea!
Vad det gäller en träff snart i Göteborg så undviker vi väl helgen 11-12? Då är ju FotoVäst på höstresa till Strömstad/Koster/Halden. Tolv är anmälda hittills - men platserna är obegränsade så häng på!
/D.
Jag ville ju väldigt gärna följa med där. Men det var ju lite det med ekonomin för min del. Har tyvärr inga pengar för att kunna hänga på.
Men vi försöker som sagt få ihop något tills på lördag tycker jag. För min del är tiden lite begränsat den helgen. Skall åka hem till mamsen på lördagen och stanna tills på söndagen. Men skall nog inte åka dit förrän framåt eftermiddagen.
Så vad säger ni om lördag förmiddag?
Jag är väldigt sugen på att sticka till slottskogen och fota hösten!
eyelashes
Aktiv medlem
nån annan än jag som är uttråkad idag?
Funderar på att gå en runda på stan och fota lite, nån som är på?
går om ca 20min
spontanfoto ftw
Härligt med spontantur!
Fick du till något bra?
Hade jag varit vid mina sinnens fulla bruk så kanske jag hade upptäckt ditt inlägg i tid!
tgr
Aktiv medlem
Lördag förmiddag funkar fint.
Vi får börja hålla tummarna redan nu att vi kan få en sol som lyser på de gula löven. Slottskogen tycker jag också låter som ett bra alternativ. Både djur och växter i höstfärger.
Tog mig en lite fototur nu på kvällen idag.
Blev några bilder som vart vettiga iaf. Även om det ser ut som bilar försvann och uppstod ur ingenstanns.
Vi får börja hålla tummarna redan nu att vi kan få en sol som lyser på de gula löven. Slottskogen tycker jag också låter som ett bra alternativ. Både djur och växter i höstfärger.
Tog mig en lite fototur nu på kvällen idag.
Blev några bilder som vart vettiga iaf. Även om det ser ut som bilar försvann och uppstod ur ingenstanns.
Bilagor
iplejs
Aktiv medlem
Någon intresserad av att följa med och fota Keillers Park i helgen? (3-5/10)
Keillers Park firar nämligen 100 år och tydligen ska Ramberget ljussättas...
Läs mer på
http://www.goteborg.se/wps/portal/!...rker/keillers+park/akt_n392_keillerspark100ar
Keillers Park firar nämligen 100 år och tydligen ska Ramberget ljussättas...
Läs mer på
http://www.goteborg.se/wps/portal/!...rker/keillers+park/akt_n392_keillerspark100ar
foto_moose
Medlem
Night bild.
Hej, weekends are fine but what about going out and about during the week some evening to take evening/night shots? I was out yesterday and took these...don't even have to be out that late, 1900 the sun starts setting. Quite good if you are in the mood for a stroll.
http://www.fotosidan.se/member/portfolio/view.htm?ID=219053
Hej, weekends are fine but what about going out and about during the week some evening to take evening/night shots? I was out yesterday and took these...don't even have to be out that late, 1900 the sun starts setting. Quite good if you are in the mood for a stroll.
http://www.fotosidan.se/member/portfolio/view.htm?ID=219053
Herk
Ny medlem
Japp, låter bra. Jag siktar på att dyka upp.
Edit: Erik, klart du skall komma, se det som en chans att lära något nytt. Så länge jag får en kopp kaffe på morgonen bits jag väldigt sällan, hur är det med er andra?
Haha, jo andra grejjen är att jag bara hållit på i liksom 3 dagar ><. Hade jag kunant ta din "msn" och skicka ett par bilder? Behöver kritik, badly.
iplejs
Aktiv medlem
Det kanske kan vara intressant att köra Keillers Park på kvällen på lördagen utöver slottskogen på morgonen.
Gp:s väder har en stor sol på lördag!
Värden är för övrigt liten. Vi har träffats tidigare Jari. (om du kanske minns tajger från irc)
Åfan, så här springer man på dig igen
Jepp, världen är liten. Men då ses vi kanske till helgen igen.
Nemesis
Aktiv medlem
På lördag (4e oktober) ses vi klockan 10 vid säldammen i slottskogen.
Vad säger ni?
Hoppas att så många som möjligt kan då!
Nice!
Om jag inte skall fota i studion så kommer jag...
eyelashes
Aktiv medlem
Åh, är det ingen som har en 'riktig' kamera att låna ut (gärna Nikon) medan min är på sjukhus... ;-)
Jag blir tokig av att inte kunna fota! Det är lagom trist med en liten kompakt...
Åh, jag tycker synd om dig! Jag mådde riktigt dåligt medan min var på sjukan... Hoppas att den får komma hem till dig snart välbehållen!