Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Kompis i Göteborg?
- Trådstartare eyelashes
- Start datum
Fredrik_Samuelsson
Aktiv medlem
Fredrik_Samuelsson
Aktiv medlem
Såg att en vacker bild på bla. mig, liggandes på marken, kom med. Så jag slänger upp bilden på kättingen som jag plåtade för att visa hur det blev...
Bilagor
snysop
Aktiv medlem
Lite bilbilder.
Åho, så du lyckades fota min gula skönhet...
*jaja... önsketänkande...*
Fredrik_Samuelsson
Aktiv medlem
JenyJ
Aktiv medlem
Ja, tack alla för ett par härliga timmar på sta'n! Det lär ju definitivt bli fler, och som vi sa, kanske t.o.m att vi tar en tur någonstans....
Men Agneta, du kunde väl varit lite mer sparsam med porträttbilderna... ;-)
Nästa gång får vi försöka titta åt olika håll, för det tycks som om vi har samma bilder allihop, om än med varierande kvalitet... *s*
Nästa gång får vi försöka titta åt olika håll, för det tycks som om vi har samma bilder allihop, om än med varierande kvalitet... *s*
Bilagor
Nikonetha
Aktiv medlem
Ja, tack alla för ett par härliga timmar på sta'n! Det lär ju definitivt bli fler, och som vi sa, kanske t.o.m att vi tar en tur någonstans....
ha, ha.. Jenny, jag har ännu mer porträttbilder.. men dom lade jag inte ut
eyelashes
Aktiv medlem
Jag behöver er hjälp nu. Big time!
Kan inte öppna bilderna på datorn. Kommer upp att det är fel filformat och jag har fotat i Raw.
Vad att göra? Ska det installeras något plugin till Photoshop eller så? Sitter med CS så kanske är att det inte är kompatibelt med det?
Åhå, jag får hjärtattack snart..
Kan inte öppna bilderna på datorn. Kommer upp att det är fel filformat och jag har fotat i Raw.
Vad att göra? Ska det installeras något plugin till Photoshop eller så? Sitter med CS så kanske är att det inte är kompatibelt med det?
Åhå, jag får hjärtattack snart..
eyelashes
Aktiv medlem
Linnea....
Du borde ha fått med någon sorts program till din kamera som hanterar RAW-filerna, typ Picture Project eller nå't.... Fick jag iaf, även om jag idag arbetar med Adobe Bridge.
Jenny
Aah! Smart där. Tack för hjälpen =)
Niklas Olsson
Aktiv medlem
Ni såg ut å haft trevligt...måste hålla koll så man inte missar nästa tillfälle...kunde inte komma idag.
JenyJ
Aktiv medlem
Ni såg ut å haft trevligt...måste hålla koll så man inte missar nästa tillfälle...kunde inte komma idag.
Ja, det tycker jag absolut!
foto_moose
Medlem
I missed meeting up because of my own stupidity...! Will there be another time?