Annons

Kompis i Göteborg?

Produkter
(logga in för att koppla)
Missade detta totalt - hoppas att det blir nya tillfällen. Jag ska hålla mig mera uppdaterad framöver.
/Daniel

ps: I början av oktober ska klubben FotoVäst på längre utflykt. Då jag är hyfsat ny aktiv användare av FS har jag inte hunnit prova på några träffar av något slag ännu men det kanske är kul...
 
Kompisar!Titta!

Hej, hej hemskt mycket hej!
Allt väl? Förlåt för lite lite action ifrån min sida i tråden det sista.. Ibland får man ju ta sig en liten internetpaus ;)
Men vet ni vad jag tycker?
Att ni ska gå in och kika på det här:

http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?t=96865

Jag tror det kommer bli en riktigt trevlig resa och hoppas på att det ska bli lite mixade åldrar och kön. (Än så länge är ju jag t.ex ensam tjej som anmäld. Help me out huh? ;P)

Så anmäl er nu ni som kan! Det kommer bli toppen!
 
Det är bra Linnea! Upp till Strömstad, ut till Koster, Halden och det övergivna sommarlandet ska vi. Ser fram emot att många kommer (och - just det - gärna lite tjejer såklart :p ) Det spelar naturligtvis ingen roll vilka förkunskaper ni har. Vi ses!!!
 
Har precis hittat tillbaks till denna sida, såg att jag reggade mig för ett bra tag sen men men..

Bor i göteborg och skulle gärna ha fler fotokompisar så jag är på när som! ;)
 
Har precis hittat tillbaks till denna sida, såg att jag reggade mig för ett bra tag sen men men..

Bor i göteborg och skulle gärna ha fler fotokompisar så jag är på när som! ;)


Va härligt! Just nu har vi ingenting inplanerat. Eller ja, jag kan meddela alla aktiva kompisar i den här tråden att det kommer vara tyst ang. träffar från min sida ett tag pga att kameran tyvärr har kastat in handduken (fråga mig inte hur, för jag skäms rätt rejält.). Men så fort den har kommit tillbaka från verkstaden så kommer jag försöka släpa med er ut på en promenad någonstans! Hoppas väl på att inte gå kameralös hela hösten iaf.
MEN i vilket fall hindrar ju inte det er andra från att kila ut tillsammans och knäppa av bilder.. =)

Kram på er
 
Va härligt! Just nu har vi ingenting inplanerat. Eller ja, jag kan meddela alla aktiva kompisar i den här tråden att det kommer vara tyst ang. träffar från min sida ett tag pga att kameran tyvärr har kastat in handduken (fråga mig inte hur, för jag skäms rätt rejält.). Kram på er

Man undrar ju lite hur det gick till?
 
Hej Kompisar!
Lever ni? Jag lever igen iaf, jag har äntligen fått hem min bebis igen så nu är jag igång och plåtar!

Någon gång under nästa vecka, troligtvis helgen är det en fotopromenad inplanerad!
Vi vet inte riktigt vart vi ska ses ännu men det blir någonstans inne i Göteborg, förhoppningsvis slottskogen.

Någon som kan vara intresserad att hänga på?
Hittills verkar vi vara fyra stycken och ju fler vi blir desto roligare!
 
Det verkar ju alla tiders :)
Scandinavian Photo sitter på mitt 18-55 nu men till nästa helg hoppas jag ha det i handen igen.
/Danne
 
Min kamera är inlagd för operation efter en olycka, och jag lär inte se den ännu på 3-4 veckor..... :´(
Men jag hoppas hösten blir lång och vacker så det kommer fler tillfällen!
 
Nu har jag äntligen packat allt och är på väg hem till Göteborg så nästa lördag följer jag gärna med ut och plåtar. Nästa söndag är jag dock upptagen, då skall Mölndals Fotoklubb ut på höstfototur.

Grämer mig lite för att jag missar Strömstad-resan men just den helgen har varit bokad sedan länge, jag skall till Stockholm och träffa fem kurskamrater från Chalmers.
 
Nästa helg (4-5/10) låter intressant, om det passar övrig planering så hänger jag nog på...

Ingen som skall till bok-mässan imorgon (lördag), kommer att titta på fotoböcker och skall försöka fota så många kändisar som möjligt ;)
 
Jag bor temporärt i Göteborg just nu och hänger gärna på någongång, har ni regelbundna träffar eller är det bara spontant lite då å då?
 
Jag bor temporärt i Göteborg just nu och hänger gärna på någongång, har ni regelbundna träffar eller är det bara spontant lite då å då?


Just nu är allting väldigt spontant anordnat. Men min dröm är iaf att vi skulle kunna startat upp något regelbundet ;)


Herregud vad snabba ni var med att skriva förresten!
Jag kommer med mer info här ang. nästa helg när jag vet lite mer, har mailkontakt med de som kontaktade mig om det.
Många kameror som har varit/är på sjukhuset märker jag. Kanske är något som går..? :)
 
Just nu är allting väldigt spontant anordnat. Men min dröm är iaf att vi skulle kunna startat upp något regelbundet ;)

Ja, det vore riktigt skoj, Linnea!
Vad det gäller en träff snart i Göteborg så undviker vi väl helgen 11-12? Då är ju FotoVäst på höstresa till Strömstad/Koster/Halden. Tolv är anmälda hittills - men platserna är obegränsade så häng på!
/D.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.