Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kommentarer borta...

Produkter
(logga in för att koppla)

Kodiak

Aktiv medlem
Hej!

På en av mina bilder så har jag tidigare haft en kort diskussion med ngn om bilden.

Jag fick en kommentar som jag sedan besvarade.

Nu är den första kommentaren borttagen? Kan den "ramla" bort eller är det på begäran av skribenten?

Ser lite konstigt ut nu när mitt svar är det som finns kvar.

/Svante

Troligtvis var det en kommentar från en medlem som sagt upp sitt medlemskap här på Fotosidan. Om profilen från den personen tas bort försvinner även kommentarerna.

OK, då förstår jag!
Var 2 månader sedan så jag kommer inte ihåg vem det var så jag kan inte kolla om det stämmer, men det utgår jag ifrån om det inte är ngn som har andra förslag.

TACK!
/Svante

Helt korrekt analys.

Då och då raderar vi medlemmar av olika anledningar. Då medlemmen raderas så försvinner också alla kritikkommentarer från medlemmen.

Detta har diskuterats i en äldre tråd, men jag upprepar, att vi inte kommer att meddela när vi raderar medlemmar. Helt enkelt för att jag inte ser någon anledning till det.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar