Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kommentar per läsare.

Produkter
(logga in för att koppla)

Northern Star

Aktiv medlem
Onyttigt vetande 1.

En av mina bilder på fotosidan har visats 1526 ggr.
Kommenterats 23ggn.

Detta gör att endast var 66besökare lägger en kommentar.

Tänkvärt?

Låt mig gissa att det är en naken kvinna på denna bild som fått alla dessa besök men få kommentarer! Har sett det fenomenet några gånger här. Ja slår man ut kommentarer på alla medlemmar blir det inte mycket men då finns det ganska många medlemmar som inte är fanatiska fotofans på denna sida (hoppas det är orsaken iallafall så det inte beror på slöhet) Och så finns det dom som kommenterat bilder för några år framåt.

Vill du ha många kommentarer så är det nog naturbilder som gäller på denna sida. Undantag finns givetvis men generellt så har jag uppfattat det så. Många verkar undvika lite svårare bilder för då finns det så många tolkningar och folk vill väl kanske inte ge sin version, vad vet jag? Naket verkar i vissa fall också ge mycket kommentarer men då med inte så positiva reaktioner. Har du en solnedgång så blir du halshuggen(nästan) fotar du katter då är du nybörjare mm. Detta är givetvis överdrivet en smula men så här är min uppfattning av denna sida men jag tycker ändå att denna sida är bäst hitills på nätet. Tyck på, hej o hå!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar