Mikke Sandberg
Aktiv medlem
Finns det någon site med någon som sitter med en kristallkula och ser vad som kommer att presenteras framöver? Ett Nikon AF 17-70/2,8 med VR, kan det bli nåt sånt? Eller kommer 17-55/2,8 att uppgraderas med VR?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mikke Sandberg skrev:
Finns det någon site med någon som sitter med en kristallkula och ser vad som kommer att presenteras framöver? Ett Nikon AF 17-70/2,8 med VR, kan det bli nåt sånt? Eller kommer 17-55/2,8 att uppgraderas med VR?
bolojen skrev:
f ö tror jag nikon snart kommer stoppa med sin "ljusblockerare" till fulblixten i paketen med sb-600/800.
bolojen skrev:
fulblixt är den inbyggda i kameran (brukar kallas för att det blir så skarpa och lite fula blixtbilder av den).
ljusblockeraren är här: http://www.fotosidan.se/reviews/viewreviews.htm?ID=14147
mycket användbart och rekommenderas om du kör externblixt från nikon.
Välkommen tillbaka Kent! Vad trevligt att se dig här igenBokeh skrev:
Jag skulle vilja att Nikon släpper en AF-S version av 85/f1.4, jag har inte lust att vänta så mycket längre på den, kommer den inte snart så får det bli ett köpa av den nuvarande.
/kent
Makten skrev:
Jag önskar mig ett 24/1,4 AF-S DX. Alltså motsvarande en ljusstark 35:a, den perfekta allround-brännvidden Det skulle antagligen kosta alldeles för mycket för min tunna plånbok, men ändå.
Tillägg:
Välkommen tillbaka Kent! Vad trevligt att se dig här igen