ANNONS
Annons

Komisk...

Produkter
(logga in för att koppla)

buddy_poor

Aktiv medlem
Hittade denna bild på nätet när jag sökte info om ett objektiv och tyckte att den var smått komisk.

Vad är det för brännvid på det där objektivet?

Eller är det möjligen en terrorist (skägget ger ett smått talibanskt intryck, tycker ni inte det) med ett terroristiskt atomvapen i sina händer... :)

Bilagor

• nikonist2.jpg
    nikonist2.jpg
    42.2 KB · Visningar: 656
Kan stämma

Nikkor 1200-1700mm f/5.6-8 P IF ED. Fast det ser nästan ännu större ut, men det kan ju bero på motljusskyddet. Herregud, det måste vara stort som en enkilos kaffeburk!. Skulle den "lilla" linsen han har på det andra huset vara en 600 f4 typ?

Bifogar en bild på 1200-1700

Bilagor

• 12001700mm.jpg
    12001700mm.jpg
    27.9 KB · Visningar: 638
Dyrt

Lär ha kostat 130.000 DEM 1993. Sisådär en 500.000-600.000 SEK. Vikt?, bara 16 kilo!

Men ännu häftigare är Canons 5200mm spegeltele. Kolla kamerahuset där i änden!

Bilagor

• tv5200cat.jpg
    tv5200cat.jpg
    43.9 KB · Visningar: 598
Haha... Ja den där har jag sett tidigare. Ingenting man tar med sig ut "ifall man kanske behöver det" ;D

Stativ och stativ...
Han ställer 1200-1700:at på högkant sen är det lagom ögonhöjd att lägga 600:at på...
Varför släpa på dubbla utrustningar...

Vad säger alla copyright-fanatiker som brukar märkas när någons bild blivit visad utan tillstånd.

Hur är det med ritade och inscannade alster? Gäller samma sak där, eller är det inte så noga. Killen har ju bara ritat lite på ett papper. Namn skiter vi väl i att sätta ut då alla kan rita...

Henrik L Jonsson skrev:
Vad säger alla copyright-fanatiker som brukar märkas när någons bild blivit visad utan tillstånd.

Hur är det med ritade och inscannade alster? Gäller samma sak där, eller är det inte så noga. Killen har ju bara ritat lite på ett papper. Namn skiter vi väl i att sätta ut då alla kan rita...
Japp, du har rätt. Borde länkat hit istället. (har bett redaktionen ta bort mina inlägg)

Senast ändrad:
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar