ANNONS
Annons

Knugen är nikonist!

Produkter
(logga in för att koppla)
Kanske han är smart nog att ha en snikkamera ;-) runt halsen när han syns bland folk, och använder bättre grejer privat.

"Snikon" = a poor King´s camera

Dottern gifter sej för dyrt, så blev väl inga stålar kvar till en riktig kamera .

Annat var det förr, nog hade Gustav Adolf en H-bladare när han plåtade sina utgrävningar?

Betyder detta att nikon kan börja sälja kameror med klistermärket "kunglig hovleverantör" på? :) Inte för att ja tror att de skulle göra så stor skillnad rent marknadsföringsmässigt men nån skulle säkert nappa...

Nikon sedan 1977 (FM + 35/2 + 85/2)

På 50-talet hade han (Kungen) Märklin och jag Fleischmann. Nu har Kungen Nikon - bra att han inte nöjer sig med det näst bästa märket längre!

Betyder detta att nikon kan börja sälja kameror med klistermärket "kunglig hovleverantör" på? :) Inte för att ja tror att de skulle göra så stor skillnad rent marknadsföringsmässigt men nån skulle säkert nappa...

Försäljningen skulle skjuta i höjden på Östermalm, Sthlm och i vissa mindre orter runtom i skåne. ;)

Förstår inte riktigt den här tråden, jag använder inte alls Nikon!!

Samma här.
Man vad tusan. Nu ska vi låta alla Noinkare ha lite roligt, det kan dom behöva :)
Tänk att få jämföra sig med Sveriges Kung... Fantastiskt! Han använder samma märke som "jag". Vilken glädje! Det MÅSTE betyda att Noink är bäst! :D

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar