Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Knugen är nikonist!

Produkter
(logga in för att koppla)
Kanske han är smart nog att ha en snikkamera ;-) runt halsen när han syns bland folk, och använder bättre grejer privat.

"Snikon" = a poor King´s camera

Dottern gifter sej för dyrt, så blev väl inga stålar kvar till en riktig kamera .

Annat var det förr, nog hade Gustav Adolf en H-bladare när han plåtade sina utgrävningar?

Betyder detta att nikon kan börja sälja kameror med klistermärket "kunglig hovleverantör" på? :) Inte för att ja tror att de skulle göra så stor skillnad rent marknadsföringsmässigt men nån skulle säkert nappa...

Nikon sedan 1977 (FM + 35/2 + 85/2)

På 50-talet hade han (Kungen) Märklin och jag Fleischmann. Nu har Kungen Nikon - bra att han inte nöjer sig med det näst bästa märket längre!

Betyder detta att nikon kan börja sälja kameror med klistermärket "kunglig hovleverantör" på? :) Inte för att ja tror att de skulle göra så stor skillnad rent marknadsföringsmässigt men nån skulle säkert nappa...

Försäljningen skulle skjuta i höjden på Östermalm, Sthlm och i vissa mindre orter runtom i skåne. ;)

Förstår inte riktigt den här tråden, jag använder inte alls Nikon!!

Samma här.
Man vad tusan. Nu ska vi låta alla Noinkare ha lite roligt, det kan dom behöva :)
Tänk att få jämföra sig med Sveriges Kung... Fantastiskt! Han använder samma märke som "jag". Vilken glädje! Det MÅSTE betyda att Noink är bäst! :D

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar