Falumas
Aktiv medlem
Med tanke på bilden...borde han inte ha råd med ett vertikalgrepp?
Eller så tycker han inte om kameror med vertikalgrepp, själv skulle jag aldrig ens tänka tanken att sätta på något dylikt på min D700.
/Karl
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Med tanke på bilden...borde han inte ha råd med ett vertikalgrepp?
Eller så tycker han inte om kameror med vertikalgrepp, själv skulle jag aldrig ens tänka tanken att sätta på något dylikt på min D700.
/Karl
Du menar att vi som skattebetalare borde ha råd att ge honom ett vertikalgrepp..P)
Det som känns lite märkligt är ju att kungens kamera kostar mer än ett helt "svensson"-bröllop.
jepp, kungen har valt kameramärke utifrån sitt förstånd
Varför då? Svensson kamera kan väl också kosta mer än svenssons bröllop - det är samma kamera oavsett fotograf.
Kanske han är smart nog att ha en snikkamera ;-) runt halsen när han syns bland folk, och använder bättre grejer privat.
Då kanske det kan vara intressant för dig att veta att han tidigare körde med en Dynax 7D!
Om däremot Svenssons kamera kostar mer än ett kungligt bröllop...då börjar vi snacka... :-D
Du menar att det är bättre att stå som på bilden för att få en vertikal bild än att använda ett vertikalgrepp???
Betyder detta att nikon kan börja sälja kameror med klistermärket "kunglig hovleverantör" på? Inte för att ja tror att de skulle göra så stor skillnad rent marknadsföringsmässigt men nån skulle säkert nappa...
Förstår inte riktigt den här tråden, jag använder inte alls Nikon!!
Och här i veckan:
http://www.royalcourt.se/kungafamil...06503&folderId=19.40e05eec12926f2630480006511
Canon eller Nikon?
18-200 på en D300 gissningsvis, alternativt D90