Annons

Klassisk butik i Gävle?

Produkter
(logga in för att koppla)

jolo

Aktiv medlem
Jag behöver nya kemikalier och papper för svart/vitt och passerar Gävle i morgon.
Finns det någon bra butik och hur hittar jag dit?


/JL, på språng...
 
Dåligt med det.. Det fanns en bra butik på söder med de gick i konkurs, vet faktiskt inte om det är några som har hemma nu... det finns en butik i valbo som har lite grejor.. Clas O har ju lite kemikalier..lite papper med va? Tyvärr dålig koll!

//Malin
 
Flanör finns väl? Men att beskriva vägen är svårt. Vid Torget ligger det i alla fall. Fem minuters promenerande via Stora Hotellet från Jv station. Med bil kan man ta valfi infart från E4 och följa skyltar mot centrum,
 
Ja Flanör.. det är en expertbutik som ligger där... sen finns det en uppsjö andra små fotobutiker som säljer lite film och framkallar men inte så mycket mer..

Jag trodde han menade en renodlad fotobutik, och såna är det väldigt dåligt med..

Det finns ett ställe på kungsgatan som heter fotografen. Jag _tror_ han mer jobbar utåt, med reklam osv, framkallar gör dom också men jag har aldrig sett att de har några produkter till salu. Att fråga kostar iofs inget.
 
ambre skrev:
Tja, den enda renodlade foto-butiken som fanns har juh lagt ner :-/ synd.
Ja den fick ju lägga ner när tidningarna digitaliserade, sållde visst mycket till dom.

Nu är väl Expert i Flanör det närmaste vi kommer en fotobutik i Gävle, dom säljer visst inte bara tv-aparater och mobiltelefoner ...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.